וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק ואוכלי הקטניות

עומר בכר

20.1.2008 / 13:56

הם כלאו אותו בתוך חדר מלא פאסוליה וציפו לראות אותו נשבר, אבל לעומר בכר היו תוכניות אחרות לגמרי: לראות טריילרים

הנסיך המדליק

נתחיל בבדיחה לחימום הקנה - איך קוראים לפרסי עשיר? כספיאן. הבדיחה הזו היתה ההשראה לסרט ההמשך של "ממלכת נארניה" – "הנסיך כספיאן". למרות ההצלחה הקולנועית הרבה והאהבה לספר המקורי, הסרט הראשון היה משעמם, לא סוחף בעליל והכי חמור - הוא גרם לאסלאן להיראות כמו האריה הפחדן של הקוסם מארץ עוץ (מזל שסאות'פארק החזירו לו את הכבוד האבוד בטרילוגיה שלהם).

לאחר הטרוניה הגיעה העת למחמאות; נראה שאולפני דיסני הפיקו לקחים מהסרט הקודם וגרמו לטריילר של "הנסיך כספיאן" להיראות כמו סרט פנטזיה מרהיב, שימשוך אליו עם פתיחת עונת הקיץ הקרובה את הקהל הרחב. הטריילר, שנפתח ברחובות לונדון וצילומים מהטיוב כשכתוביות זהובות (הפונט הקבוע של סרטי פנטזיה) מספרות לנו שהקיץ הזה, תגיע העת לשוב לנארניה. לפתע נפער לו פתח רחב ברכבת התחתית והילדים חוזרים לממלכה. כתוביות נוספות מסבירות לנו שבעוד עבור הילדים חלפה רק שנה, בנארניה חלפו 1300 שנים ועידן חדש החל. הילדים פוגשים בנסיך כספיאן לראשונה ומתחיל שלב המונטאז' עם קרבות על רקע מוזיקה דרמטית. לבסוף רואים את אסלאן, שמבטיח לילדים ולנו, שכל מה שידענו הולך להשתנות.

ציון טריילר: מלך האריות
קהל יעד: חובבי פנטזיה וילדים

אני כריסטיאן ס.

הקריירה של כריסטיאן סלייטר נסוגה באופן ישיר לקו השיער שלו. סרטו החדש "He Was a Quiet Man", עשוי להחזיר עטרה ליושנה. הקומדיה השחורה הזו מספרת את סיפורו של עובד משרד פשוט, אשר חוכך בלבו מדי יום האם לבצע רצח המוני במשרד בו הוא עובד, אך כראוי ללוזר שכמותו הוא משתפן כל פעם עד שעמיתו לעבודה מחליט על דעת עצמו לעשות את אותו מהלך וללכת איתו עד הסוף.

סלייטר משתמש באקדחו הטעון על אותו עמית ולפתע הופך מלוזר מוחלט לגיבור היום. מנהל המשרד (וויליאם H מייסי הגבר) מחליט להעניק לו קידום, רכב שרד והעלאה. כבונוס, האישה שהציל (אלישיה קות'ברט היפה) מודה לו ומתפתחת ביניהם מערכת יחסים. הטריילר, שמצליח להעביר את העלילה בצורה ברורה למדי, מסתבך מעט עם עצמו מבחינת עריכה ומנסה להעמיס יותר מידי כתוביות, שעלול לערער מעט את חבריכם הלוקים ב-ADHD.

ציון טריילר: מעניין אבל מלחיץ משהו
קהל יעד: רוצחים סדרתיים פוטנציאלים

פטרת

האמריקאים מתים על סרטי אימה והם לא יתנו לשבוע אחד לעבור בלי שחרור של קדימון אימתני חדש. בשבוע שעבר שוחרר הטריילר ל-"Shrooms", שמספר את סיפורם של חבורת צעירים אמריקאים אשר טסים לטיול באירלנד ובמהלך סופשבוע ביער שמטרתו אכילת פטריות הזיה מתחילים להתרחש דברים מפחידים שגורמים להם להבין שהם בסרט רע. צמד המילים סרט רע מעולם לא היתה רלבנטי יותר. אמנם בזמן הצפייה בטריילר חשתי רעד קל בגוף, אבל ניתן היה לייחס אותו כאפטר שוק של גל הקור האחרון שפקד את המדינה ולא בשום פנים לקדימון הפטריות. הבשורה היחידה שיוצאת מהטריילר, היא שהוא לא יכול להיות גרוע כמו מרבית סרטי האימה שמסתובבים שם בחוץ ונראה כמו שילוב דהוי בין "פרוייקט המכשפה מבלייר" ל"הצלצול".

ציון טריילר: הזוי
קהל יעד: סאקרז של סרטי אימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully