וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועז מעודה שופע

20.1.2008 / 14:56

הוועדה האחראית על בחירת 5 השירים שישיר הכוכב הנולד בקדם-אירוויזיון עדיין לא החליטה מהם הנבחרים, ודווקא בגלל עודף בשירים טובים מדי. צרות של עשירים

האירוע האנכרוניסטי המתקרא "קדם-אירוויזיון" קרב ובא, ויחד איתו הצורך לבחור מה יהיו השירים שישיר הכוכב הנולד בועז מעודה, זה שייצג אותנו באירוויזיון. בשבועות האחרונים התקבלה ההחלטה לפיה מעודה ישיר חמישה שירים בקדם, והצופים יחליטו איזה מבין אותם שירים יתלווה אל מעודה לחמם אותו באירופה. את אותם חמישה שירים אמורה לבחור וועדה המורכבת מ-7 קובעי דעת קהל: טמירה ירדני , אורי סלעי, יואב צפיר, צדי צרפתי, יואב גינאי, יעקב נווה וחיים הדור. אלא מה, אל הוועדה הגיע מבחר כה גדול של שירים טובים, שהם לא מצליחים לצמצם את הרשימה לחמישה הדרושה, והדד-ליין הולך ומתקרב.

הוועדה התכנסה כבר כמה פעמים כדי להאזין ל-700 השירים שאנשים שלחו אליה, ובכל פעם הם צומצם מספר השירים. בשבוע שעבר התכנסה הוועדה בתקווה לסיים את ההליך, אך לאחר שלא הגיעו להחלטה מגובשת החליטו להיפגש שוב היום. גם היום קיוו כי תתבצע ההחלטה בדבר חמשת השירים הנבחרים, אך בתום הישיבה קבעו חברי הוועדה ישיבה נוספת שתיערך בימים הקרובים ובה ינסו (שוב) לגבש החלטה סופית.

מקורב לוועדה סיפר היום לוואלה! תרבות כי: "הוועדה קצת בבעיה, קשה להם להחליט, הם טוענים שיש המון שירים טובים והם צריכים עוד זמן". גם חבר בוועדה התבכיין: "יש המון שירים טובים, יש שירים שמתאימים לארץ וכאלו שמתאימים לחו"ל, כרגע אנחנו לא יודעים מה להחליט ומקווים שנגיע להחלטה עד סוף השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully