וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסריטאים יפגשו עם וולט דיסני

סוכנויות הידיעות

21.1.2008 / 12:40

סוף סוף? בכירים מגילדת התסריטאים יפגשו היום עם בכירים מתעשיית הקולנוע במטרה לשים סוף לשביתה

בכירים בגילדת התסריטאים של ארה"ב (WAG), האחראית לשביתת התסריטאים המתמשכת בהוליווד, ייפגשו היום באופן בלתי רשמי עם בכירים בתעשיית הקולנוע. מטרת הפגישה עם העומדים בראשם של שני אולפני סרטים גדולים הינה קידום המשא ומתן לחזרתם של התסריטאים לעבודה, כך אמרו מקורות המקורבים לפרשה ל"וול סטריט ג'ורנל".

הפגישה תערך בין נשיא החוף המערבי של ה-WGA פטריק וורון ובכירים נוספים מהגילדה, ובין מנכ"ל וולט דיסני בוב איגר ונשיא פיטר צ'רנין. הפגישה בין הצדדים תתקיים פחות משבוע לאחר שה-WGA נתנה את אישורה לחוזה טנטאטיווי בן 3 שנים בינה ובין שלושה אולפנים נוספים.

כ-12 אלף חברי הגילדה פתחו ב-5 בנובמבר בשביתה במחאה כנגד אולפני הטלוויזיה והסרטים. גילדת התסריטאים דורשת שכר גבוה יותר לחבריה על כתיבתם להפקות המופצות במה שמכנה הגילדה כ"מדיה חדשה" - DVD ואתרי אינטרנט. גילדת הבמאים של ארה"ב כבר הגיעה להסכמה עם אולפני הסרטים והטלוויזיה להעלאה דומה בשכרם.

The Weinstein Co, אולפני הסרטים והטלוויזיה של האחים הארווי ובוב וויינסטין, הגיעו לפני כשבוע להסכם עם גילדת התסריטאים. במסגרתו יוכלו התסריטאים לחזור לעבודה. הסכם פורמלי הושג בין האולפנים לגילדת התסריטאים, בדומה להסכם שהושג בין הגילדה לחברת ההפקות של השחקן טום קרוז, ובין חברת ההפקות של דיוויד לטרמן, וורלדיוויד פנטס, והגילדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully