וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: קלוברפילד בראש

שני פישר

21.1.2008 / 16:09

הסרט החדש "קלוברפילד" ניצב איתן בראש רשימת שוברי הקופות של ארה"ב בסוף השבוע האחרון. התחזית: הוא יככב שם עוד כמה שבועות

"קלוברפילד", סרט חדש המתוחזק בקאסט אנונימי יחסית, הכניס, במהלך שלושה ימים בלבד, 41 מיליון דולר. אם השמות ליזי קפלן וג'סיקה לוקאס לא אומרים לכם הרבה, מוטב שתדעו שהסרט מיטיב לספר את הסיפור הכה-אמריקאי, בו חבורת ניו-יורקרים צעירים נלחמת על חיה, בזמן שמפלצת אימתנית נוחתת על יבשת אמריקה.

במקום השני בטבלת שוברי הקופות התברג סרט חדש נוסף, "27 שמלות", שהגיע אמנם בקושי לחצי מהכנסות המקום הראשון, רק22.42 מיליון דולר, אך עדיין מדובר בסכום מכובד ביותר. 27 שמלות מתאר את 27 הפעמים בו גיבורת הסרט שימשה כשושבינה, וכשאחותה עומדת להינשא, היא למעשה מפנטזת על החתן.

אחרי שכיכבו בראש טבלת שוברי קופות בשבוע שעבר, צנחו ניקולסון ופרימן עם "מתים על החיים" למקום השלישי. 15.15 מיליון דולר הכניס הסרט בסוף שבוע האחרון, כשבארבע השבועות בו מציג גרף כבר 42.7 מיליון דולר, הישג לא רע בהתחשב בכך שמדובר בקומדיה על חולי סרטן קשישים.

במקום הרביעי והיציב מגיע הסרט שכולנו מתים כבר לראות בקולנוע הקרוב לביתנו, "ג'ונו". הקומדיה החביבה, על הריון לא מתוכנן בו מככבים מיכאל סרה ואלן פייג', גרפה בסוף שבוע הנוכחי 10.25 מיליון דולר זעומים שהקפיצו את ההכנסות הכוללות ל-80.37 מיליון דולר, מאז שעלה לאקרנים לפני 7 שבועות.

נתלה בכוח במקום החמישי הסרט "אוצר לאומי: ספר הסודות", שהרוויח בסוף השבוע 8.1 מיליון דולרים, ירידה משמעותית אם תסתכלו על הממוצע הכולל, של 198 מיליון דולר בסה"כ שהכניס הסרט במהלך 5 שבועות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully