וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלף בן-שמן

אחי רז

22.1.2008 / 11:02

פעם אוסף בעריכת פטבוי סלים היה זוכה לקצת הדים ותשומת לב. היום אפילו אחי רז לא ממש שם עליו. די חבל, האמת

היו ימים שבהם קומפילציה בעריכת פטבוי סלים בסדרת "לייט נייט טיילז" היתה זוכה לקצת תשומת לב. היום למעטים עוד איכפת מזה, ואני אינני יוצא דופן. ובכל זאת הורדתי, ולא התאכזבתי. האוסף הזה מציג בצורה יפה את מגוון ההשפעות של האיש בעל הטעם האנין הזה, שרק צירוף נסיבות מכמיר לב של חוסר מזל וטמבליזם הפכו אותו למוזיקאי כזה מיותר: אמריקנה (מינק דוויל, ג'ונתן ריצ'מן, קני רוג'רס), סול (ליטל ביוור, אנג'י סטון) וכמובן הרבה רגאיי (הופטון לואיס, דייב ואנסל קולינס, טריניטי). המאפיין הכי בולט באוסף הזה הוא שכל הבחירות יושבות בול, בלי פספוסים, והסך הכל שלהם מאיית כיף גדול. אז המסקנה הבלתי נמנעת היא שבכל זאת צריך לבדוק מדי פעם מה קורה בתחום האוספים החלקלקים האלה.

אמנים שונים "LateNightTales by Fatboy Slim"
(Azuli)

עכשיו הכל אי סדר

אני רוצה להוסיף עוד תקליט אחד לרשימה של 2007 (קוראים נאמנים ומחודדי חושים ישימו לב שאני חי על באפר בן 3 חודשים, ככה שיכול מאוד להיות שהרשימה תיסגר סופית רק בסוף מרץ). הבחור הזה מגיע אלינו מלייפציג שבגרמניה, ובאמתחתו הפגזת הדאב הדיגיטלי הזו, שמצליחה להיות מרגשת, כבדה ומדויקת מאוד גם יחד – במיוחד בחצי הראשון של האלבום.

Disrupt – Foundation Bit
(Werk)

VA - Smooth Edits Vol 3

סדרת האדיטים הזאת נחמדה בעיניי, לא פחות ולא יותר. הכרך השלישי ראוי להתייחסות בעיקר בזכות הקטע הראשון – עריכה מחודשת ל-"Jump Bad" של ג'ו טקס. לא מפני שהאדיט כזה להיט, כי זה לא המצב; אלא בגלל שהוא שלח אותי למצוא את המקור. וזה, יא חביבי, התגלה כחתיכת חבר מעולם אחר. שיר מדהים וכיפי וחללי, וזה פשוט לא ייאמן שלא הכרתי אותו עד עכשיו. קצת קשה למצוא את המקור באינטרנט, אז מצ"ב חתיכה מהאדיט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

J Star - HOTSLENGdubplate

לרוב אני לא מציין כאן מאש-אפים. הסיבה הראשונה היא שיש יותר מדי מהם; הסיבה שניה - רובם עשויים די חרא, תכלס. לעומתם, הנה אחד שנשמע כמו שצריך, וקצת יותר. J Star, שזה בלונדון, מלביש את "This is why I'm hot" של מימז על הרידים הקלאסי של "Under me sleng teng", ויוצר מזה משהו שניתן לכל הפחות לכנותו "מסיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully