וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הוצאת הספרים "כתר" התפטר

שני פישר

22.1.2008 / 16:37

אתמול הודיע צביקה מאיר, מנכ"ל הוצאת הספרים "כתר" לעובדיו כי בסוף החודש יסיים את תפקידו

מנכ"ל הוצאת הספרים "כתר", צביקה מאיר, התפטר מתפקידו. מאיר אסף אתמול את עובדי ההוצאה והודיע להם שבסוף החודש יסיים את תפקידו. מאיר מונה לתפקיד מנכ"ל הוצאת כתר בינואר 2007 לאחר שהמנכ"ל הקודם, יפתח דקל, סיים את תפקידו. לפני כן שימש מאיר כעורך הראשי של ההוצאה. ביום ה' שעבר מסר מאיר את ההודעה על התפטרותו לבעלי "כתר ספרים", צלי רשף, ומנכ"לית "סטמצקי", איריס בראל.

בשנה האחרונה עברה "כתר ספרים" מספר טלטלות ושינויים מערכתיים: הפרופ' יגאל שוורץ עזב את ההוצאה ועבר לשמש יועץ בהוצאת "כנרת-זמורה-ביתן", ויחד איתו עזבו מספר סופרים את ההוצאה. כמו כן, בחודש אוקטובר האחרון מונתה רונית וייס-ברקוביץ' לתפקיד העורכת הראשית של הוצאת "כתר". לאחרונה הצטרפה להוצאה שירה חדד, כעורכת ספרות מקור, ועזבו את כתר מנהל השיווק מומי הרמתי ואיש יחסי הציבור יניב רוזנברג.

"כתר ספרים" הוקמה בשנת 2005, והיא חברת בת של "כתר הוצאה לאור", שנמצאת בבעלות משתפת עם "סטימצקי". לאחרונה פורסם בעיתון הארץ כי רשת סטימצקי מעוניינת לפרק את השותפות עם כתר מכיוון שהחברה המשותפת לא הצליחה להתחרות בשיתוף הפעולה שבין הוצאות הספרים "כנרת- זמורה-ביתן" ו"מודן" עם רשת החנויות "צומת ספרים".

צביקה מאיר ורונית וייס-ברקוביץ' סירבו להגיב על הידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • כתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully