וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

רומי מיקולינסקי

23.1.2008 / 10:22

דמיינו לעצמכם: האינטרנט עומד להתפוצץ ונשארו לכם רק עוד שלושה אתרים לבקר בהם. רומי מיקולינסקי בתפקיד המוזילה

מטאורולוגים אנונימיים

יש מקומות בהם מדברים על מזג האוויר כל הזמן. קר-חם, רטוב-יבש, ריין אור שיין. מעניין זה לא. אבל זה יכול להיות משעשע. בארץ ברוב הימים חם. סתם חם. אבל יש אנשים שבשבילם מזג האויר הוא רק תירוץ.

באתר הארץ התגבשה לה קבוצת מטורללים (או שמא מטורלל אחד עם הרבה יותר מידי זמן פנוי?) שמידי יום מתאספ(ים) ומגיב(ים) לתחזית מזג האוויר. הם מחליפים זהויות, דעות, מחמאות, קללות ונאצות, ובעיקר מתמרצים אלו את אלו להשאיר עוד תגובות ולשבור שיאים של עצמם. וכמו בטלנובלות הכי טובות – לא צריך לעקוב מידי יום אחרי העלילה כדי להינות. הם תמיד בשלהם.

אגב - לפעמים הם אפילו יותר "בשלהם". קחו למשל את 2048 התגובות של ה- 26 לאפריל (שיא מקומי של ממטרים? שרב כבד או פשוט פסיכוזה קבוצתית קשה?)

פנדה מכורמלת

עוד סוד גלוי (או לפחות חצי גלוי) הוא הבלוג המוזיקלי המשובח של חבורת צעירים – שמספרם נע בין שניים לארבעה – במקור מחיפה. את צומת הצ'קפוסט שבמושב הבאהיים הם עזבו לאנחות, ובכל זאת - רוח הכרמל מפעמת בורידיהם ומפזרת ארומה של פיח, זיהום ובירות. הם מעדכנים את הבלוג המתקרא "האייפוד רעב" באויר בים וביבשה, מטיוליהם סביב העולם (עם עדיפות לגרמניה ואיסלנד, וכמובן לבריטניה הגדולה) ודירות הסטודנטים שלהם. אי אפשר שלא להעריץ אותם על טעמם המשובח, הקוליות המפעמת בהם ועל המצאת המונח "שיר כוח" (פרטים באתר).

הבנים מקפידים על לינקים (חוקיים?) להורדת שירים מומלצים, מיטיבים לחפור באתרי אינטרנט ושרתי הורדות שונים, ומצעדי הסופשנה שלהם טעימים במיוחד, מנומקים היטב ואקלקטיים לגמרי. במילים אחרות הייתי מציעה להם חברות בכל רגע נתון.

קנו לעצמכם דובד לחג

בזמנים של חוסר ודאות, כשבורסות העולם צונחות והדולר שוקע, אולי תרצו להשקיע את כספכם באיזו קרן הון סיכון אוגנדית. ג'ורג' אגדגדגוונגו, הנוכל האפריקאי השמנמן מתכנית המתיחות הבריטית "פון ג'אקר", מציע לכם 86 אלף דולרים אוגנדים. אז מה אם הם שווים בעצם איזה 13 פאונד? כל מה שאתם צריכים לספק הוא את פרטי חשבון הבנק שלכם לאיש שמעולם לא פגשתם בעל שם ומבטא קצת חשודים. קיים כמובן סיכוי שיגבו מכם דמי אחסון על כל השטרות שסתם עומדים אי שם באוגנדה וממתינים שתבואו לאסוף אותם. או שתמצאו את עצמכם בליבה של קונספירצית השקעות ניגרית – אבל מה זה לעומת האפשרות להיות מיליונר (בדולרים אוגנדיים?).

יוצרי התכנית "פון ג'קר" משלבים סיטואציות אמיתיות אך מופרכות עם דמויות טרחניות וחינניות בו זמנית (בהשראת בוראט כמובן). ההפקה לואו-טקית במכוון, וכוללת צילום במצלמה נסתרת פושטית ואנימציה פשוטה אך גאונית. התוצאה היא תכנית המתיחות המושלמת לאנשים שלא אוהבים מתיחות (וגם לכאלו שכן). מיסטר דובדה (DOOVDE) למשל, הוא איש מבוגר חובב גמלים ואלקטרוניקה שממש מתקשה בהגיית שמות המכשירים אותם הוא משתוקק לרכוש. PSP הופך לפוספ, LCD היא לוקדה-טיוי והמוכר הבריטי המנומס שמשתדל לעזור לו, קלירלי, יוצא מדעתו. חברי גילוי ממש מצטיין בחיקויים של מיסטר דובדה הלז. בוידאו אחר הבחורה המשועממת שעובדת בגלריה, לא יודעת מה נופל עליה, כשראיון העבודה הטלפוני המפוהק הופך לג'ם סשן ספונטני של ביטבוקס אנושי.

אז פעם הבאה שאתם עונים לטלפון – תבדקו שאין שם איזה יודה ברקן (אלא אם אתם אחרי מפגש מרומם נפש עם הבן שלו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully