וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריאן פיית'פול תופיע בישראל

שני פישר

23.1.2008 / 14:53

אורחת הכבוד של פסטיבל "אשה" 2008 היא לא אחרת מאשר הזמרת האנגלית מריאן פיית'פול, שתופיע עם להקתה במסגרת הפסטיבל

פסטיבל "אשה", המתקיים זאת השנה ה-12 בחולון, יזמן אליו הפעם אורחת כבוד מרגשת במיוחד: הזמרת הענקית מריאן פיית'פול, שתופיע בתיאטרון חולון ב-7 במרץ. פיית'פול תבצע עם להקתה את מופע "שירי תמימות ונסיון", הכולל שירים מהעבר ושירים מאלבומה החדש, העתיד לצאת בספטמבר השנה.

פיית'פול החלה את דרכה כזמרת בגיל 17, כשמנהל להקת ה"רולינג סטונס" גילה אותה בהופעה ושידך אליה את מיק ג'אגר וקית' ריצ'ארדס, שכתבו עבורה את להיטה הראשון. אחרי שנות תהילה בודדות, במהלכן נישאה פיית'פול, ילדה את בנה, התגרשה ונכנסה למערכת יחסים סוערת עם מיק ג'אגר, מצבה החל להדרדר. לאורך שנים פיית'פול סבלה מהתמכרות קשה לסמים ואלכוהול, ניסיונות התאבדות ומצוקה, שנמשכו גם אחרי צאת האלבום המצויין שציין את הקאמבק שלה, "Broken English", ב- 1979. בשנים האחרונות היא שיתפה פעולה עם זמרים (בין השאר ניק קייב ופי. ג'יי. הארווי) ואלבומיה זכו לתשבוחות רבות. פיית'פול גם שיחקה במספר סרטים, האחרון שבהם הוא "מרי אנטואנט" של סופיה קופולה.

מפסטיבל "אשה" נמסר כי הייחודיות של פיית'פול כזמרת, יוצרת ושחקנית, והביוגרפיה שלה, הם שהביאו את המארגנים להזמינה לפסטיבל, שבמרכזו היצירה הנשית ומקורות ההשראה שלה.

מריאן פיית'פול תופיע במסגרת פסטיבל "אשה" באולם תיאטרון חולון ב-7 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully