וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים של סאנדנס

שני פישר

27.1.2008 / 10:36

בתום שבוע של שכרון חושים וסרטים עצמאיים, הוכרזו הזוכים הגדולים של פסטיבל סאנדנס. והפעם ישראל לא על המפה

אתמול (יום שבת) הוכרזו הזוכים הגדולים של פסטיבל "סאנדנס", פסטיבל הסרטים העצמאיים הגדול ביותר בארצות הברית. הסרט הישראלי "זרים", בבימויים של ארז תדמור וגיא נתיב, הפסיד את פרס הסרט הזר הטוב לסרטים משוודיה ומירדן.

פרסי חבר השופטים

* הסרט הדוקומנטרי הטוב: “Trouble The Water” בימוי: טיה לסין וקארל דיל. הסרט מגולל את סיפורים של בני זוג, המצויידים במצלמת וידאו, שמצלמים את עצמם שורדים את השטפונות בניו אורלינס.

* הסרט הדרמטי הטוב: "Frozen River" בימוי: קורטני האנט. שתי נשים מרקעים שונים המתאחדות יחד כדי להגניב מהגרים לארה"ב דרך קנדה.

* הסרט הדוקומנטרי הזר: "Man on Wire”/ בריטניה. בימוי: ג'יימס מארש. סרט העוקב אחר קורות חייו של האמן פיליפ פטיט, שנעצר לאחר שהילך על חבל דק מאוד בין שני מגדלי התאומים.

* הסרט הדרמטי הזר: "King of Ping Pong" / שוודיה, בימוי: ג'נס ג'ונסון. סיפורו של בן טיפשעשרה מנודה, המצטיין בפינג פונג ונמצא במאבק עם אחיו הצעיר ופופולרי, כשנחשפת אמת מטרידה על ההיסטוריה של משפחתם.

פרסי הקהל

* הסרט הדוקומנטרי הטוב: " Fields Of Fuel” בימוי: ג'וש טיקל. סרט המספק נקודת מבט על חשיבות הדלק בארה"ב.

* הסרט הדרמטי הטוב: "THE Wackness" בימוי: ג'ונת'ן לווין. סיפור על בן נוער שסוחר בסמים ועושה עסקת חליפין עם פסיכיאטר מכור לסמים- סמים תמורת טיפול.

* הסרט הדוקומנטי הזר: "Man on Wire” / בריטניה. בימוי: ג'יימס מארש. (שזכה גם בפרס חבר השופטים)

* הסרט הדרמטי הזר: "Captain Abu Raed"/ ירדן, בימוי: אמין מטלקה. סיפור על אדם קשה יום העובד כשרת בשדה תעופה, ובאמצעות דמיונם של ילדי השכונה, שחושבים שהוא טייס, מתעודד למרות מציאות חיו העגומה.

  • עוד באותו נושא:
  • סאנדנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully