וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והסלע האדום

עומר בכר

27.1.2008 / 13:15

הם שלחו אותו למצוא את את מותו בעיר הנבטית הקדומה, אבל גם אחרי שכשל במעלה 880 המדרגות, עומר בכר עדיין מבקר טריילרים

הדור הבא עלינו לטובה

סוף השבוע שעבר הוכיח לכולם שזוהי תקופתו של JJ אברהמס. סרטו החדש, "קלוברפילד", שבר את שיא ההכנסות לחודש ינואר אי פעם, עם כניסה של 41 מיליון דולר. בשבוע הבא עולה העונה הרביעית של "אבודים", והשבוע סוף סוף אנחנו זוכים לסנונית ראשונה מהסרט החדש בסדרת "מסע בין כוכבים", אותו הוא מביים. אין ספק שלא צריך חללית אנטרפרייז כדי לראות שהכוכבים מאירים לאברהמס פנים.

האמת, מעולם לא הייתי טרקי. תמיד הייתי יותר בחור של "בבילון 5", ולמרות הטענות לפיהן מדובר בבידור זול להמונים, ז'אן לוק וחבריו לובשי הלייקרה נראו לי צדקנים מידי. ובכל זאת נהניתי מהסרטים של הסדרה, והבורג הם מהטובות שבדמויות הבדיוניות בעיני.

הטיזר, למרות היותו דל בחומרים וחסר עלילה בסיסית, עלול לגרום לצמרמורת עונג קלה בקרב חובבי המד"ב. המוסיקה המוכרת של הדור הבא, על רקע תמונות של מה שנראה כהאנגר בו בונים את חללית האנטרפרייז; ציטוטי חלל ידועים של ניל ארמסטרונג, טד קנדי ואחרים; ולקינוח - הטיזר מגיע לסיומו בקולו המוכר של הקפטן. רק חבל שצריך לחכות עוד שנה כדי לחזור לעתיד.

ציון טריילר: חבל על החלל
קהל יעד: טרקיז ומשתתפי כנסי קומיקס ופנטזיה

דין פרוטה

עם כל אהבתי לסרטי זומבים, אני חושב שאנחנו מתקרבים בצעדי ענק לרוויה מהז'אנר. "אני, אגדה" של וויל סמית' היה אולי סרט מגניב לצפייה, אך כזה שלא מותיר אחריו שום רושם, והוא מסמן בעיני את תחילת מותם של המתים-חיים. אף על פי כן, גרורה נוספת הרימה את ראשה השבוע בדמות קדימון לסרט "Doomsday", שלולא היה מצטלם בלונדון, היה אפשר לחשוד שמדובר בגניבה מסרטו של הנסיך המדליק מבל אייר, ולא מ"28 ימים אחרי" כפי שכנראה התכוונו היוצרים.

וירוס קטלני שהשמיד בעבר את מרבית האוכלוסייה מתפרץ מחדש לאחר 20 שנה, וכדי להשיג את התרופה יוצאת משלחת המורכבת מאישה קשוחה אחת לאזור המבודד, לבדוק כיצד האנשים שחיים בו שרדו. כמובן שהדבר לא ממש מוצא חן בעיניהם והם מחליטים להסביר לה את זה באלימות, אבל היא בשלה. קריין מיותר בעליל שמנסה להסביר עלילה לא סבוכה כלל מעיב על אווירת האקשן המשמח של הטריילר, ואפילו שימוש בשחקנים ידועי שם (שמכרו כבר מזמן את נשמתם) כמו מלקולם מקדואל ובוב הוסקינס לא יצילו את העולם מהזוועה.

ציון טריילר: Why won't you DIE
קהל יעד: אנשים שלא יודעים להגיד לא

פחד ותיעוב

אין לי משהו אישי עם קומדיות רומנטיות טיפשיות, וגם בחור ממורמר שכמותי יכול למצוא בהן חן מסוים. מה שטורד את מנוחתי אלו קומדיות הנעורים שמתייחסים אלינו, הצופים, כאל פקאצות בנות 12 עם מידת נעליים גדולה יותר ממנת משכל. כזה בדיוק הוא הטריילר של"What Happens In Vegas", שמשתמש בביטוי האמריקאי המפורסם, הנגמר במילים: "נשאר בוגאס".

קמרון דיאז ואשטון קוצ'ר נישאים לאחר ערב שתוי – נחשו איפה – וממש לפני שהם עושים את המהלך האחראי והנכון – גירושין, הם זוכים יחד בשלושה מיליון דולר במכונות המזל. כדי להניח ידם על הסכום, השופט גוזר עליהם לחיות ביחד למשך חצי שנה, שבה הם צריכים לדווח על מעלליהם לקווין (לא כל שמן הוא גם מצחיק) לאטיפה. מדובר בסרט קומדיה, ובז'אנר הזה קריין הוא דבר מקובל, לכן זה פחות או יותר הדבר הטוב היחידי בטריילר, הקריין. כל השאר, עדיף היה שנשאר בוגאס.

ציון טריילר: עזבו את לאס וגאס
קהל יעד: פקאצות בכל גיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully