וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הד ארצי ואורנה דץ נפרדים

27.1.2008 / 13:40

אחרי משא ומתן ופרסומים לפיהם הד ארצי תנהל את קריירת הסולו המוזיקלית של הדצה, הוחלט להפריד כוחות

אורנה דץ עובדת בימים אלו על דיסק חדש, הראשון בקריירת הסולו המוזיקלית שלה, שאמור לצאת בחודשים הקרובים. בתחילת הדרך פורסם כי אלבום הבכורה של הדצה ייצא בהד ארצי, שגם שידכו בינה לבין המפיק חיים שמש, שיתרום מכשרונו לזמרת. אלא שלאחר משא ומתן ארוך ומתמשך בין הצדדים, הוחלט כי הד ארצי לא תיקח חלק בהפקת האלבום.

אז מה בדיוק קרה שם? גורמים בתעשייה מסבירים שהמשא ומתו נפל בגלל : "אי התאמת ציפיות - אורנה ציפתה למשהו אחד והד ארצי ציפו למשהו אחר, ולכן הם החליטו לוותר". בשלב מאוחר יותר, התנהלו מגעים בין הצדדים על כך שהד ארצי תהיה שותפה חלקית בהפקה, אך גם המשא ומתן הזה נפל. בימים אלו מתנהלים שוב מגעים עם חברת התקליטים הד ארצי, הפעם לגבי הפצת האלבום של דץ.

עופר מנחם, בשם הד ארצי, מוסר: "התקיימו מגעים עם אורנה שלא הבשילו לכלל הסכמה. אורנה אמן מצליח ומוערך ואנו מאחלים לה המון הצלחה באלבומה החדש".

רותי מרום, בשם דץ, מסבירה: "אלבום הסולו הראשון של אורנה הוא פרויקט אישי ועצמאי לחלוטין שלה, היא מנהלת אותו ומפיקה אותו בפועל. אורנה בחרה את השירים ואת האנשים שיעבדו עימה בפרויקט. הפרויקט הינו בשליטה מוחלטת ובלעדית של אורנה הן מבחינה מקצועית והן מבחינה עסקית".

לגבי ההפצה, היא מוסיפה: "לאחר בדיקת כל האפשרויות שעמדו בפניה בחרה אורנה בדרך העצמאית, כעת אנחנו עדיין באולפן לפני סינגל ראשון, לכשתגיע עת הפצת האלבום, אנחנו נבחר את האנשים ואת הדרך הטובה ביותר לעשות זאת".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully