וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות פוגשים את הספרטנים

שני פישר

28.1.2008 / 13:00

"Meet The Spartans", קומדיה חדשה מפס היצור של "מת לדייט", מככבת בראש שוברי הקופות של סוף שבוע האחרון בארה"ב

למרות הציפיות הגבוהות מ"רמבו", שובר הקופות הנוכחי, שגרף 18.72 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לעלייתו, עונה לשם "Meet The Spartans" ומגיע מבית היוצר של ג'ייסון פרידברג וארון סטזר - האנשים הטובים שהביאו לכם את סדרת "מת לצעוק" ו"מת לדייט". כרגיל אצל פרידברג וסטזר, גם הפעם מדובר בפרודיה גסה ששואבת את ההשראה שלה ממיטב שוברי הקופות של השנה האחרונה, ובראשם, כפי שניתן להבין מהשם, "300". הגיבור הפעם הוא לאונידס המיתולוגי, מצוייד בתחתוני עור, שחובר למספר ספרטנים (ביניהם, בעירום חלקי, אזמט בגטוב מ"בוראט") כדי להציל את ארץ מולדתם מפני הפרסים הפולשים. אה, וגם כרמן אלקטרה - כוכבת קבועה של היוצרים - מופיעה בבגדים מינימליים.

לא הרחק משם, במקום השני, מסיים הסרט "רמבו" את סוף השבוע הראשון שלו במקום השני, עם הכנסות כוללות של כ- 18.15 מיליון דולר. סטלון המקשיש (בן 64), שהתעקש לעשות קאמבק רביעי לדמותו מהאייטיז, מוצא את עצמו כעת בתפקיד הבמאי, התסריטאי וג'ון רמבו כמובן, ונוסע עד לתאילנד כדי למצוא קבוצת נוצריים שנעלמו בקרבת כפר בורמזי.

למקום השלישי מגיע הסרט "27 שמלות", שמספר את סיפורה של בחורה מתקתקה שכבר רכשה 27 שמלות שושבינה ואף לא שמלת כלה אחת. כה חבל שהיא גם מאוהבת בארוס של אחותה. הסרט הכניס בסוף השבוע השני לעלייתו 13.6 מיליון דולר, ובסה"כ 45.34 מיליון דולרים.

במקום הרביעי נמצא "קלוברפילד", שבשבוע שעבר כיכב בראש הטבלה. התסריט שכתב דרו גודארד ("אבודים", "באפי ציידת הערפדים") מגולל סיפור נעורים אפוקליפטי בניו יורק, על רקע פלישת מפלצת הרסנית, הצליח לייצר מספיק באזז ולגרוף בסה"כ 64.29 מיליון דולר בשבועיים, מתוכם 12.7 מיליון בלבד בשבוע האחרון. לפי הירידה החדה, ספק אם הוא ישאר ברשימה גם בשבוע הבא.

למקום החמישי בטבלת שוברי הקופות מגיע עוד סרט חדש דנדש- "ללא עקבות". הסרט, שהרוויח 11.2 מיליון דולרים, מספר על חוקרת FBI (דיאן ליין), שדולקת אחר רוצח סדרתי שמפרסם באינטרנט סרטונים של קורבנותיו, ומתקשה בגלל שהרוצח הסדרתי הוא - וכאן מגיע אפקט ההפתעה - ללא עקבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully