וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסימון יורד

אחי רז

29.1.2008 / 10:27

איך נשמעים לאחי רז הסיבובים הראשונים על ההוט צ'יפ החדש? חפשו את הסופרלטיב המתאים עבורו

זה עוד לא יצא באופן רשמי, אבל מה זה ריליס דייט בימינו, הא? בכל מקרה, ארבע האזנות ראשונות ל"מייד אין דה דארק" (בטעות צרבתי גירסה עם ווטר-מארק רובוטי מעצבן, לא משנה), ושלושה מבטים ארוכים על העטיפה שלו. כמו שחשדתי: הכל מדהים. באמת. המילה "מדהים" חוזרת פה לפחות פעם אחת בכל טור, ועכשיו אני קצת מצטער על זה; "מדהים" הוא הסופרלטיב המועדף עלי, אבל כרגע אני מרגיש שהוא לא מתווך במדוייק את מלוא האהבה וההערצה שאני רוחש לאנשים הפרוגרסיביים האלה. בכל מקרה, דו"ח מעט מפורט יותר בשבוע הבא. בינתיים תעשו שיעורי בית ותקשיבו לזה, שיהיה לנו בסיס מוצק לשיחה.

כל הר בלילה הוא שחרחר

הראשון של בלאק מאונטיין היה אחד האהובים עלי ב-2005. שילוב מהנה – 60% ארטיסטי ו-40% מסתלבט בכיף - של רוק כבד וקראוטרוק מהסבנטיז. גם העובדה שהם חיכו שלוש שנים בשביל להשפריץ את השני עובדת לטובתם. זה משדר קצת כבוד בסיסי לקהל, לשם שינוי. הפעם הדגש הוא על הצד הכבד, האיטי והפסיכדלי של הדברים, כשלרפליקות בלאק סאבאת' הישנות והטובות מתגנבות מפעם בפעם גם השאלות מפאנקדליק. אני ממליץ על התקליט הזה למי שעתותיו בידיו, ומתגעגע – כמוני - לרון מיברג.

בלאק מאונטיין - "In The Future"
(Jagjaguwar)

כל הצ'אז הזה

הריליס הזה, שרואה אור בלייבל המאוד נעים טירק, היה נחוץ כבר הרבה זמן. לפנינו רטרוספקטיווה מהודקת ומענגת באופן יוצא מן הכלל לעבודות הסולו של צ'אז ג'נקל, מי שהיה הקלידן והגיטריסט בבלוקהדס של איאן דיורי (וגם כתב את הפסקול של הסרטים "סוזן סוזן" ו"מי רצח אותי?"). זאת הזדמנות מעולה לקבל תמונת חתך מהקריירה הלא מספיק מושרת של אחד האנשים הכי פ'אנקיים, אלגנטיים ופנטזיונרים שפעלו בבריטניה של סוף הסבנטיז ותחילת האייטיז. מנה כזאת מדויקת של פופ/דיסקו מהחלל לא מקבלים כל יום.

Chaz Jankel – My Occupation

Glass Candy – Miss Broadway

השיר הזה מעיף לי את המוח כבר כמה שבועות, ולא ממש מרפה. מפלס כזה של דרמטיות מפנקת לא מקבלים כל יום. ובכלל, יש לחבר'ה האלה עוד כמה שירים טובים באותה רוח, ככה שמי שזה האזורים שלו, שישים לב חזק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Sebastien Tellier - Sexual Sportswear

והנה עוד פלישה מסוכנת לאזור המסוכן של טל "פוליטופ" מסינג. ובכל זאת, חבל שמישהו יפספס את פנטזיית הארפג'יו הקוסמית של אדון טלייה (שהאלבום הראשון והמדכדך שלו היה אחת ההחתמות הראשונות ברקורד מייקרז, הלייבל אל אייר) בגלל מאבקי כוח (מה גם שמי שמקשיב לתכנית של רוב דה-בנק כבר מכיר אותו כהמנון רשמי). הווידאו המצורף הוא לגרסה המקוצרת, אבל מומלץ ביותר לאתר את הגרסה המלאה, על כל 8 הדקות שלה.

יופי של סט

בעבר כבר המלצתי כאן על אתר הסטים Cool In The Pool. אז הנה המלצה ממוקדת יותר, על הסט האחרון שעלה שם, של בחור בשם אל אשר. תחנקו להם את הרוחב פס, בלי בושה. כולם ביחד.

  • עוד באותו נושא:
  • הוט צ'יפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully