וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית החלופית של האוסקר

הדר תדמור

31.1.2008 / 13:46

מפיקי האוסקר הכינו תוכנית חלופית למקרה ששביתת התסריטאים לא תסתיים, והיא תכלול קטעי ארכיון מטקסי העבר

מפיקי טקס חלוקת פרסי האוסקר הכינו תוכנית חלופית לטקס המסורתי במקרה ששביתת גילדת התסריטאים של ארה"ב (WGA) לא תסתיים עד למועד הטקס ב-24 בפברואר.

בתכנית האלטרנטיבית - קטעי ארכיון מטקסים ישנים וסקירה היסטורית של הטקס. "אנחנו רוצים שתהיה לנו את האפשרות לערוך את הטקס שאנחנו תמיד עושים ושהנסיבות יאפשרו לנו לעשות זאת", אמרה לרשת BBC דוברת האקדמיה האמריקאית לקולנוע, לסלי אונגר. נשיא האקדמיה, סיד גינס, תיאר את תכנית המגירה כ"תכנית שהיינו מעדיפים שלא לעשות".

האקדמיה נמצאים בימים אלה במגעים עם הנהגת התסריטאים, כדי שהגילדה תאפשר לתסריטאים לעבוד על טקס האוסקר.

הגראמי, טקס חלוקת פרסי המוסיקה, יתקיים כמתוכנן ב-10 בפברואר, לאחר שגילדת התסריטאים אישרה את השתתפות חבריה בכתיבת הטקסטים למשתתפי הטקס. חברי הגילדה אמרו כי הם מעוניינים לתמוך בתעשיית המוסיקה. זאת בשל העובדה כי לתפיסתם בפני שתיהן עומדים אותם המכשולים הנוגעים לפיצוי הולם לשימוש בתכנים שלהם במה שהגילדה כינתה - המדיה החדשה - הדי.וי.די, הסלולר והאינטרנט.

שביתת התסריטאים הביאה לביטול טקס חלוקת פרסי גלובוס הזהב, לאחר שחברי גילדת השחקנים של ארה"ב החליטו שלא להגיע לטקס בשל סולידריות עם התסריטאים. במקום הטקס הנוצץ הוקראו שמות הזוכים במסיבת עיתונאים בעת שהתסריטאים הפגינו מחוץ לבניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully