וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדון וערוץ 24 כבר לא

שני פישר

5.2.2008 / 8:44

מועדון 24 הוא כבר לא מועדון הבית של ערוץ המוזיקה. כרגע לא מתקיימות בו הופעות ועתיד המקום לוטה בערפל

מועדון הבית של ערוץ 24, הלא הוא "24 המועדון", הפסיק לפעול בשיתוף פעולה עם ערוץ המוזיקה. כרגע לא ברור מה יהיה הקו החדש של המועדון, שנמצא בבעלותו של לאון צימן, שהיה עד דצמבר האחרון מנכ"ל ערוץ המוזיקה. בהודעה שבאתר הרשמי נמסר רק כי "בחודש הקרוב לא יתקיימו הופעות במועדון". בנוסף, גורמים בתעשיית המוזיקה מוסרים שחלל המועדון לא ישמש יותר להופעות אלא לפרזנטציות ולכינוסים, ושחברת התקליטים "הליקון" מביעה עניין בשותפות.

תגובתו של צימן לדברים: "אני נמצא כעת בהליכים למציאת שותפים חדשים, ולכן מנוע מלתת פרטים נוספים. המועדון ימשיך לאכלס הופעות מוזיקה."

תקופת מעבר

עזיבתו של יואב קוטנר את הערוץ היא אולי טלטלה חזקה ביותר, אבל רק הראשונה בסדרה שעבר ערוץ 24 בחודשים האחרונים. לאחרונה התרחשו מספר שינויים מהותיים בהנהלת "מימד". קבוצת "מימד" המחזיקה, בין השאר, בערוצים "מוזיקה 24", "ביפ", "הופ" ו"נשיונל ג'אוגרפיק", הפעילה וניהלה את"24 המועדון" שנפתח לפני פחות משנה. דן תדמור, ששימש כמנכ"ל ועורך ראשי של "ידיעות שורות", חטיבת המגזינים של ידיעות, החליף בדצמבר אשתקד את לאון צימן כמנכ"ל ערוץ המוזיקה. צימן מצידו הפך לסגן יו"ר הדירקטוריון של מימד. כעת נודע שלאון צימן יקבל לידיו את המועדון ללא חסות הערוץ, ובימים אלה הוא מחפש שותפים חדשים.

מ"ערוץ המוזיקה" סירבו להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully