וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: האנה מונטנה בראש

שני פישר

4.2.2008 / 14:18

סרט תלת מימדי המתעד את סיבוב ההופעות של האנה מונטנה קוטף, ללא קושי, את התואר "שובר הקופות של סוף השבוע"

"האנה מונטנה/מיילי סירוס", סרט בתלת מימד המתעד את סיבוב ההופעות של מיילי סירוס (כלומר, האנה מונטנה) בשנת 2007, גרף בסוף השבוע הנוכחי 29 מיליון דולר. הסרט, שעלה השבוע לאקרנים, הוא עוד תוצר סופר-רווחי הנגזר מסדרת הנעורים של דיסני "האנה מונטנה", שמרכזה נערת תיכון רגילה שמקיימת במקביל קריירה של כוכבת פופ.

למקום השני והרחק מהאנה, מגיע "The Eye", סרט בכיכובה של ג'סיקה אלבה, שגרף בשבוע הראשון לעלייתו 13 מיליון דולרים. אפשר להסיק (או לפחות לקוות) שבשבוע הבא הסרט, המגולל את סיפורה של אישה שעברה השתלת עיניים ובעזרת זוג עיניה החדשות יכולה לראות לתוך העולם העל-טבעי, כבר לא יהיה בראש טבלת שוברי הקופות וכך יחסך מאיתנו להעלות על הכתב את התקציר המופרך הזה בשנית.

שלושה שבועות, מקום שלישי – הסרט "27 שמלות" גרף השבוע 8.4 מיליון דולר ובסך הכל 57.11 מיליון דולרים עד כה. קתרין הייגל היא שושבינה מקצועית שרוצה להיות כבר כלה, ורוצה גם את ארוסה של אחותה. וזהו, פחות או יותר.

במקום הרביעי, המכובד והמרגש נשאר איתנו "ג'ונו". נכון, סוף שבוע חלש יחסית עבר על בתי הקולנוע בארה"ב (הסופר-בול וזה), אבל מסתבר שגם בסוף השבוע האחרון היו מספיק אנשים שצפו בג'ונו בארה"ב והכניסו עוד 7.45 מיליון דולר ל 110.263 מליון הדולר שהרוויח הסרט עד כה בתשעת השבועות מאז עלה לאקרנים.

למקום החמישי צנח בכבוד “Meet the Spartans", שסיים את סוף השבוע הקודם והראשון שלו במקום הראשון, וגם בסוף השבוע האחרון לא הכזיב עם הכנסות של 7.12 מיליון דולר. בל נשכח כי מדובר בסרט נונסנס/פרודיה/קומדיה מטופשת על ימי יוון העתיקה, ושהטאלנט הכי יקר בקאסט היא כרמן אלקטרה. עם זאת, תפקיד משני של מי שמשחק את אזמאט בוגטוב ב"בוראט", גם הפעם בנודיזם פוטוגני, מצדיק את 28.33 מיליון הדולר שגרף הסרט עד כה בקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully