וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה יודעת לשחק אותה

שני פישר

7.2.2008 / 11:18

סדרת הדרמה "אבידות ומציאות", שעולה היום לשידור בערוץ 2, היא הזדמנות נוספת להתאהב בשחקנית הכובשת שרה אדלר

היום (יום ה') ישודר בערוץ 2 בשעה 22:00 פרק הבכורה של הסדרה "אבידות ומציאות" מבית היוצר של שבי גביזון ודנה מודן. בשונה מסרטים שהניבו סדרת טלוויזיה בעקבותיהם, הרעיון לצלם את סרט הקולנוע "אבידות ומציאות", שיצא זה מכבר לאקרנים, עלה מתוך העבודה המשותפת של שביזון ומודן על הסדרה. הסרט למעשה "מכסה" פרק זמן מוגבל ומצומצם מתוך ההתרחשות בסדרה, שתתפרס על גבי עשרה פרקים.

שרה אדלר, שמשחקת ב"אבידות ומציאות" את מיה, אומרת ש"הסדרה הרבה יותר עשירה וטעונה. יש מרחב וזמן לתת לסיפורים להתפתח ולהעמיק, וישנם גם דברים שלא הופיעו בסרט. לדוגמא, בסדרה אנחנו שלוש אחיות ולא שתיים, כשאת השלישית משחקת שירי גולן."

בסדרה "אבידות ומציאות" מיה (אדלר) היא אחת משלוש אחיות שמתכנסות חזרה בארץ כיוון שאביהן נכנס לקומה. כל אחת מהאחיות מתמודדת עם המטען שלה כלפי השניה ובנוסף מיה מוצאת את עצמה מתאהבת בבעלה של אחותה (אלון אבוטבול). את אחיותיה של מיה משחקות מיה דגן ושירי גולן, ובתפקידים נוספים נזכה לראות גם את ליאור אשכנזי, לירון ויסמן, מיכל גבריאלוב ועופר שכטר.

אדלר רוצה גם קומי

שרה אדלר, ילידת צרפת שעלתה לארץ בגיל 10 ומשם המשיכה ללימודי משחק בניו יורק, זכורה לנו מתפקידיה ב"פרשת השבוע", "שנת אפס" ו"מדוזות", בנוסף להישגים מכובדים ביותר בחו"ל. בשנת 2004 היא הייתה מועמדת לפרס האוסקר האירופאי על משחקה בסרט "המוזיקה שלנו" של הבמאי האגדי ז'אן לוק גודאר, ובנוסף, היא שיחקה תפקיד משני בסרטה של סופיה קופולה "מארי אנטואנט".

"למיה לא קל להתמודד עם החיים", מספרת אדלר על דמותה ב"אבידות ומציאות", "היא מדחיקה ומתחמקת מהמציאות, ונותנת לדברים לקרות מעצמם."

למה לדעתך את מלוהקת, הרבה פעמים, לשחק דמויות מיוסרות?

"זאת שאלה שצריכים להפנות לבמאים, אבל אני מניחה שזה קשור גם למשהו שאני משדרת, וגם לעובדה שאני כבר מזוהה עם דמויות כאלו. בעיני אין לי שום מגבלות של סגנון, ואני רוצה לעשות תפקידים מגוונים ושונים. אני מוכנה לעשות גם קומדיות בתנאי שמדובר בפרוייקטים איכותיים ומעניינים. "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully