וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק וההוספיס

עומר בכר

11.2.2008 / 11:13

הם שלחו אותו עד לאלפים כי שמעו שהאוויר שם מרפא שחפת, אבל עומר בכר יודע לעשות רק 2 דברים - להשתעל דם ולבקר טריילרים

המנה האפגנית

מורגן ספרלק – האיש והביג מק – הצליח לעורר מהומה רבה בעקבות סרטו המצליח "לאכול בגדול". גם המקטרגים הגדולים ביותר של ספרלק (שאיני נמנה עליהם) חייבים להודות, שמלבד הצלחה קופתית נאה, הוא גם עשה את הדבר החשוב ביותר שסרט דוקומנטרי יכול לעשות – הוא הביא לשינוי. ולא סתם שינוי, אלא שינוי בדפוסי ההתנהגות של אחד מהתאגידים הגדולים ביותר בעולם. הנה, עכשיו גם אתם יכולים לראות את הערך הקלורי של כל מנה בסניף מקדונלדס הקרוב לביתכם ולהזמין מנת סלט כחלק מהארוחה. במידה וכל הפסקה הראשונה זרה לכם וחייתם במערה במהלך השנים האחרונות, יש סיכוי שעליכם בדיוק נעשה סרטו הבא של ספרלק. הפרוייקט, שיש יאמרו שהוא שאפתני ויש יאמרו יומרני עד אימה, נקרא "Where in the World is Osama bin Laden?", ובו מנסה ספרלק לעשות את מה שכוחות הברית לא הצליחו במשך העשור האחרון. אם נשים לרגע בצד את הציפייה באמת למצוא את אויב הציבור מספר 1 ונתייחס לטריילר בלבד, אפשר לומר עליו מבלי להישמע גוזמאי, אדיר!!!1

הטריילר, שנפתח כמו טריילר לאחד מסרטי ההמשך של "אוצר לאומי", מקבל טוויסט מהיר לטריילר של סרט דוקומנטרי – משופע בהומור ועדיין, חשוב מאוד, כיוון שהשאלה הבאה שתישאל כנראה לאחר הצפייה בסרט היא – אם עדיין לא מצאתם אותו, האם באמת זקוק צבא ארה"ב לכל הכוחות שלו באפגניסטן?

ציון טריילר: אדיר
קהל יעד: חובבי דוקומנטרי, ובעלות הברית

בעודו חם

כבר כתבתי בעבר על הטריילר המלא של הסרט החדש "איירון מן", אבל הייתי חייב להתייחס גם לספוט הטלוויזיוני שעלה השבוע במהלך משחק הסופרבול. טוני סטארק, הלא הוא איירון מן, המגולם על ידי רוברט דאוני ג'וניור, מראה ששנת 2008 תהיה שנה מצוינת לחובבי סרטי הקומיקס. שובו של הלבוי, הציפייה למורשת האחרונה של הית' לדג'ר כג'וקר בבאטמן, וכמובן איירון מן – שמציג אנימציה ממוחשבת מדהימה והרבה אקשן מהסוג הישן והטוב, שכולל מרדפים מעופפים ופיצוצים בשפע. כשברקע מתנגן "Cochise" של אודיוסלייב, והאווירה כולה היא של יאללה בלגאן, אני יכול לנחש שאנו עומדים בפני אחת ההצלחות הבטוחות של העונה.

ציון טריילר: פלדת אל-חלד
קהל יעד: אנשים שהטסטוסטרון אינו זר להם

איזהו הגיבור

כדי להכניס דברים לפרופורציות, לעיתים זקוקים למבט הומוריסטי עליהם. אין כמו פרודיה טובה בכדי לעשות זאת. לצערי אין הרבה סרטים כאלה בנמצא ולמרות ההתרפקות הנוסטלגית הצולעת, הרשו לי להתגעגע לימים שבהם מל ברוקס והאחים צוקר היו בעניינים. הסיבה לטרוניה הנ"ל היא הצלחותיהם של סרטים שבינם לבין פרודיה אין דבר, כמו, למשל, "גדול מהסרטים". טריילר חדש לסרט "Superhero Movie" אמור להיות סרט פרודיה על כל סרטי הקומיקס והסופר גיבורים, אך הוא נראה יותר כמו קלישאה של סרטים מהסוג הזה - לרבות השתתפותו של לזלי נילסן. בקצרה מדובר בעיקר בצחוק על ספיידרמן – כשבמקומו יש את השפרירית. מבלי להיות טרחן, אומר רק שלא צריך להיות סופר גיבור כדי להבין שהסרט הולך להצליח בקופות ולהיקטל על ידי המבקרים. כל אחד יחליט לאיזה צד הוא מעדיף להשתייך.

ציון טריילר: אנטי-גיבור
קהל יעד: ילדים שכבר לא יממשו את הפוטנציאל שלהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully