וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: זהב של טיפשים

שני פישר

11.2.2008 / 17:10

סרט בכיכובם של מת'יו מקונהי וקייט האדסון כובש בקלות את ראש טבלת שוברי הקופות של ארצות הברית בסוף השבוע האחרון. מה לעשות שיתר ההצע, ובכן, קצת משעמם

בראש רשימת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון נמצא "Fool's Gold", סרט אקשן קומי חדש בכיכובם של הזוג המתקתק ביותר שאפשר להעלות על הדעת: מת'יו מקונהי וקייט האדסון (שכבר עשו לנו את זה ב"איך לאבד בחור בעשרה ימים"). הסרט, שהכניס בסוף השבוע האחרון 22 מיליון דולר, מגולל את סיפורו של בן, המפתח אובססיה לחיפוש אוצרות. כשאשתו נפגעת מכך ומחליטה לעזוב אותו ולעבוד אצל מיליונר, בן מגלה רמז שיכול להוביל אותו לאוצר האולטימטיבי.

במקום השני נמצאת עוד קומדיה חדשה, הפעם בכיכובו של מרטין לורנס - "Welcome Home Roscoe Jenkins". הסרט, שהכניס 17.12 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לעלייתו, מספר על פרישתו של מנחה טוק-שואו מצליח שעוזב את לוס אנג'לס כדי להתאחד עם משפחתו.

מיטב הרגעים מההופעה הכפולה של האנה מונטנה/מיילי סירוס, שגרפו בשבוע שעבר מעל ל-42 מיליון דולר בקופות ארה"ב, אספו בסוף השבוע האחרון רק 10.5 מיליון דולר, צניחה חדה ביותר. הסרט הרוויח בשני השבועות שעברו מאז יצא לאקרנים53.3 מיליון דולר. "Hannah Montana/Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert Tour”, מתעד בתלת מימד את הרגעים הנבחרים מסיבוב הופעות של האנה מונטנה שהיא גם מיילי סירוס ולהפך.

במקום הרביעי מסיים את סוף השבוע האחרון הסרט "העין" בכיכובה של ג'סיקה אלבה, עם הכנסות של 6.63 מיליון דולר ובסך הכל הכניס הסרט 21.52 דולר עד היום. הסרט, שעלה לפני שבועיים לאקרנים, מספר את סיפורה של אישה, שיכולה לראות את העולם העל-טבעי מאז שהושתלה לה עין חדשה.

ובמקום החמישי והמכובד מסיים את השבוע העשירי מאז עלייתו למסכים הסרט "ג'ונו", שסוף סוף הגיע גם אלינו בסוף השבוע האחרון. הסרט דל התקציב, שהפך להיות שובר קופות בכל מובן של המילה, הכניס בסוף השבוע האחרון 5.7 מיליון דולרים זעומים שהצטברו לכדי 117.6 מיליון דולר שגרף בסך הכל. מי שלא יודע, הסרט, שגרף גם ארבעה מועמדויות לאוסקר, מספר את סיפורה של נערה בת 16 שנכנסה להריון ורוצה למסור את ילדה לאימוץ, אבל חבל להכביר במילים. פשוט רוצו לראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully