וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ירפות יארחו את דה סטריטס

שני פישר

13.2.2008 / 9:14

בהופעה האחרונה שתחתום את סיבוב ההופעות "גג", יארחו חברי הג'ירפות את דה סטריטס. מייק סקינר והרכבו גם יופיעו יום קודם לכן בישראל

אביב גפן הכתיב את הטרנד, ולהקת "ג'ירפות" מבססת אותו כעת. מייק סקינר, הלא הוא The Streets, יגיע להתארח בהופעה שתחתום את סיבוב ההופעות של הג'ירפות, "גג". גם ברי סחרוף והדג נחש יעלו לבמת ההאנגר ב-5 באפריל לחגוג עם הג'ירפות את אחד מסיבובי ההופעות הארוכים והמשגשגים שנראו כאן בשנים האחרונות.

מאחורי "The Streets" עומד בחור אנגלי וצעיר (29) בשם מייק סקינר, שיוצר מוזיקה המשלבת בין גראג' לראפ. עד היום יצאו שלושה אלבומים של דה סטריטס, כשהלהיט הגדול ביותר של סקינר, "Dry Your Eyes", חלש במשך חודשים רבים על הפלייליסט של גלגלצ וכבש את ראש המצעד הבריטי. סיבוב ההופעות הנוכחי של דה סטריטס, במסגרתו יעלה סקינר בליווי עשרה נגנים על בימת הזאפה ב-4 באפריל, הוא לקראת אלבומו החדש, שיצא במהלך שנת 2008 ויכיל, בין השאר, גרסת כיסוי משובחת במיוחד לשירו של אלטון ג'ון "Your song".

אגב, מדובר גם בסוג של התחלה חדשה: המופע המדובר הוא הראשון בסדרת מופעים שתתקיים במסגרת פלטפורמה מוזיקלית חדשה, "Max Music Show" מבית "פפסי מקס", שמתכננים לתת במה לאירועים מוזיקליים נוספים בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully