וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחות שנה ואירוע התרמה

שני פישר

15.2.2008 / 8:07

אירוע התרמה לקהילה הזרה בישראל יתקיים בשבת, עם הופעה של חברים מקהילת קונגו ומכירת לוחות שנה הנושאים תצלומים של עובדים זרים

רוצים לגמור את השבוע במעשה טוב? ב-16 בפברואר, יום שבת הקרוב, יתקיים בבר קוזה נוסטרה בתל אביב אירוע התרמה למען עובדים זרים המתגוררים בארצנו. באירוע המיוחד, בו יופיעו חברי קהילת קונגו, ימכרו גם לוחות שנה עם תצלומים המתעדים את חיי הפנאי והתרבות של הקהילות הזרות בישראל. הלוח עצמו יכלול ציונים של חגים ומועדים של כל תריסר התרבויות השונות המתגוררות בישראל.

מאחורי ערב ההתרמה ומיזם לוח השנה עומדת טלי קליין, בת 25, זמרת ואחת מבעלי קוזה נוסטרה. "הרעיון לצלם לוח שנה של עובדים זרים מלווה אותי כבר שנים בראש, אבל רק לפני מספר חודשים התחלתי לעבוד עליו ברצינות", היא מסבירה. "הקונספט הוא לתעד את ההווי, את הרגעים הנעימים בחייהם של העובדים הזרים. כשיש 250 אלף עובדים זרים בישראל ומעל ל-4000 פליטים, אין ספק שיש לכך השפעה על התרבות הישראלית".

לפרוייקט לוחות השנה, עם תמונות שצילם גיא פיטשון, החליטה קליין לקרוא "הזורעים ברינה": "השיר 'הזורעים בדמעה ברינה יקצרו' תמיד נשמע לי מדכא, ומה שניסיתי לעשות בצילומים האלו זה להראות את האנשים - שהם במובן מסוים הזורעים של מדינת ישראל - דווקא ברגע הנעימים שלהם".

לוחות השנה ימכרו באירוע שיתקיים ביום שבת ב"קוזה נוסטרה", מדרחוב נחלת בנימין 10 תל אביב, החל מהשעה 19:00. הכניסה חינם, ובעבור 60 שקלים שיעברו במלואם כתרומה לעמותת "מסיל"ה", שמסייעת ותומכת בקהילה הזרה שחיה בישראל, תוכלו לרכוש את לוח השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully