וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והאספרטיים

עומר בכר

17.2.2008 / 11:44

הם סירבו לו באודישנים ל"דוגמניות 3" אבל עומר בכר לא נכנע: הוא המשיך את מלחמתו בכוחות האופל, בפחמימות מורכבות ובטריילרים

הננס שנס עם אננס

בשבוע שעבר "דלף" לאינטרנט הטריילר הלא מצונזר לשיתוף הפעולה החדש בין ג'אד אפתאו וסת' רוגן – "Pineapple Express". הטריילר מציג את רוגן, סטלן-על שמבלה את זמנו עם חברו (ג'יימס פרנקו – ריספקט) בעישון עצמם לדעת. יום אחד, בשעה שרוגן יושב מסטול במכוניתו, הוא מבחין ברצח שמתבצע מול עיניו ומנסה לברוח תוך שהוא מקים המולה כזו שהמחסלים שמים לב אליו. כך בעצם מתחיל לו המרדף שיתנהל, יש לשער, לאורך מרבית הסרט.

הגרסה הלא מצונזרת של הטריילר (הידועה בשמה הרשמי כ- Red Band Trailer), היא כזו לא בגלל עירום, אלא בגלל האלימות הפיזית והשימוש הבוטה בסלנג סטלני. הטריילר מציג לנו את התפתחות העניינים באותו היום, כשבכל סצינה טורחים לציין את השעה (דבר שלא ממש שינה בעיניי, כיוון שממילא רצף האירועים הוא ליניארי. או שאולי זה בגלל הפונט הפשוט מידי של הכתובית שגרם לי כצופה להתעלם ממנו בצפייה ראשונה). לאחר התחלה איטית מעט מגיע הדבר הזה שבאמת חיכיתי לו: רגעים מצחיקים והומור סטלנים לעולם לא מתיישן, ואם אצלכם הוא כן, אז כנראה שהזיכרון שלכם עדיין לא ניזוק מ-THC. חוץ מזה, אני אמות אם אכתוב אי פעם משהו רע על משהו שבפסקול שלו מתנגן "Paper Plane" של M.I.A..

ציון טריילר: חומר טוב
קהל יעד: כולם מוזמנים, יהיה פצצות

צבעי פנדה

הסרטון של דב הפנדה המתעטש נגע לליבי כל כך כשראיתי אותו לראשונה ביוטיוב, שהחלטתי לאמץ לי אחד. כשהסתבר לי שזה לא חוקי והשוק האפור נתון בקשיים בשל צניחת הדולר, החלטתי לחפש תחליף כדי להרגיע את יצר הפנדה שגאה בי. מה רבה הייתה שמחתי כשנתקלתי בטריילר לסרט אנימציה חדש של אולפני דרימוורקס, שנקרא "Kong Fu Panda". גם קונג פו וגם פנדה, חשבתי לתומי, זה כמו ליצוק דבש על חמאה, מה יכול להשתבש? ובכן, מסתבר שלא מעט.

למרות השם המבטיח וצוות השחקנים המרשים מאוד שתרמו את קולותיהם (על קצה המזלג: ג'ק בלאק, ג'קי צ'אן, דסטין הופמן, אנג'לינה ג'ולי ועוד), הטריילר הקצר שעלה בינתיים לאוויר לא מצליח להלהיב, וזה בלשון המעטה. קריין דרמטי פותח בלהציג לנו את החיות השונות אשר מייצגות סגנונות קונג פו שונים, וכמובן, כשמגיעים לגיבורינו הפנדה, הדרמטיות מתחלפת בהומור בשל עצלנותו של הדוב. יכול להיות שאינני קהל היעד כיוון שאני לא חובב אומנויות לחימה, אבל אני כן חובב הומור ומשום מה הבדיחות שם חלפו מעלי. גם בתחום האנימציה, הטריילר לא מצליח להרשים ומוכיח שוב שבתחום הזה לא היו ולא יהיו מתחרים אמיתיים לאולפני פיקסר.

ציון טריילר: פיאט פנדה
קהל יעד: מנויי המגזין הורים וילדים

המוות אינו מחוסר עבודה

כמו שב-2006 הייתה אינפלציה של סרטי אנימציה ממוחשבת כך 2007 הפכה לשנת הזומבים, ונראה ש-2008 עדיין לא מרפה. טריילר חדש ל- "Diary of the Dead" מציג עוד סרט זומבים שהזווית השונה שלו הוא צילום POV, שהחל עם "פרוייקט המכשפה מבלייר" המוצלח ושבר קופות עם "קלוברפילד" שהביא את הצילום הביתי לידי שלמות אומנותית.

ב"יומן המתים" (תרגום חופשי) מנסה הגיבור לתעד את תופעת החזרה מהמתים בעזרת המצלמה, כיוון שלדבריו "אם הדבר הזה יהפוך למשהו גדול, אני רוצה להקליט את זה". מוזר בעיני, שהניסיונות ליצור מציאות ריאליסטית בסרטי הזומבים החדשים, לא משתמשת אף פעם בביטוי זומבים. הרי כולנו מכירים אותם, וגם אם איננו יודעים מהיכן הם הגיעו (חלל, נשורת גרעינית, מגיפה) עדיין ההשלכות הן אותן השלכות, מתים-חיים שרוצים להרוג אותנו ולאכול לנו את המוח. הייתי מצפה שאחרי כל כך הרבה סרטים כאלו, גם הגיבורים באותם סרטים ידעו לקרוא לילד בשמו. בכל אופן, הצילום מנקודת המבט של הגיבור מרכיב את רוב הטריילר, אך ניתן ללמוד שאינו בלעדי ממספר תמונות של מצלמות אבטחה ששזורות בטריילר. במאי סרטי האימה ג'ורג' א. רומרו, מעניק לעצמו קרדיט רחב מדי בטריילר, והשחקנים האנונימיים לא זכו לאזכור כלל.

לפחות משמח לדעת שעדיין יוצרים בי-מוביז שעושים כבוד לז'אנר, בלי קריצה או טוויסט כמו שעשו טרנטינו את רודריגז, אלא אשכרה במלוא הרצינות.

ציון טריילר: בי-מובי כמו שצריך
קהל יעד: חובבי ז'אנר האימה האימה והזומבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully