וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות והקפצן בשדה השיפון

שני פישר

18.2.2008 / 20:32

אחרי שבועיים מעט מדשדשים בבתי הקולנוע בארה"ב, יצאו ארבעה סרטים חדשים והשתלטו על החמישייה הפותחת של שוברי הקופות. ג'ונו כבר לא איתנו

במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון, עם הכנסות של 27.22 מיליון דולר, נכנס סרט חדש בשם "הקופץ", בכיכובו של היידן כריסטנסן ובחיזוקו של סמואל ל. ג'קסון. ביכולתו של דיוויד (כריסטנסן) לשגר עצמו לכל מקום בעולם, וברגע שמגלה את היכולת המגניבה הזאת, הוא מוצא עצמו במלחמה שנמשכת אלפי שנים בין "הקופצים" לאלה שמנסים להרוג אותם. אכן, לא נעים.

את המקום השני כובש הסרט שרצה (אבל לא יצא) לכבוש את ראש הטבלה - "סטפ אפ 2 – הרחובות". סרט ההמשך ללהיט "סטפ אפ" סגר את סוף השבוע עם הכנסות של 19.66 מיליון ירוקים. ובכן, גם הפעם מדובר בשעטנז בין "סיפור הפרברים", "נולד לרקוד" וכמובן "ריקוד מושחת", כששני רקדנים מרקעים סוציואקונומיים מנוגדים מוצאים עצמם רוקדים ומתאהבים, מתאהבים ושוב רוקדים. מה שבאמת חשוב הוא שאשף הדאנסהול שון פול, שהיה אחראי על שיר הנושא בסרט הראשון, הוחלף בשני מקצוענים שגם יודעים משהו על רית'ם אנד נענוע ישבנים: טימבלנד ומיסי אליוט.

למקום השלישי הגיע סרט ילדים פנטסטי בשם "The Spiderwick Chronicles", שסגר את סוף השבוע הראשון לעלייתו עם הכנסות מכובדות של כ-19 מיליון דולר. פרדי היימור, הילד החמוד התורן, משחק זוג תאומים (כמו אשלי ומארי קייט אולסון ב"צער גידול בנות", רק ההפך), שיחד עם אחותו נשאב לעולם אחר, בו פיות למכביר ויצורים אחרים.

מי שכבש בשבוע שעבר את ראש הטבלה ומסיים את השבוע השני לעלייתו במקום הרביעי הוא הסרט "Fool's Gold", שהרוויח בסוף השבוע 13 מיליון דולר ו-42 מיליון דולר במצטבר. לא צריך יותר ממת'יו מקונהי אחד, מלווה בקייט האדסון אחת, כדי לשכנע אותנו לפקוד את בית הקולנוע הקרוב לביתנו, אבל אם נתעקש על עלילה: מקונהי מפתח אובססיה לחיפוש אוצרות, והאדסון, אשתו, מתעצבנת ועוזבת אותו לטובת מיליונר. אממה, בדיוק אז מקונהי מגלה רמז שיכול להוביל אותו לאוצר האולטימטיבי.

למקום החמישי הגיע בהחלט, אולי, הסרט "Definitely, Maybe", שהרוויח 9.6 מיליון דולר בשבוע הראשון לעלייתו. הסרט, בכיכובו של ריאן ריינולדס, מספר על יועץ פרלמנטרי שמתבקש על ידי בתו לשחזר את סיפור אהבתו לאמה, אשתו לשעבר. המסר המתקבל בסופה של הקומדיה הרומנטית הוא שאהבה היא לא עניין פשוט. מה, באמת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully