וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

20.2.2008 / 10:31

לדניס ויטצ'בסקי יש יותר מדי זמן פנוי איתו הוא משוטט ברשת וממליץ על אתרים לאנשים עם יותר מדי זמן פנוי

נדמה לי שבזמן האחרון השתמשתי יותר מדי פעמים במושג "רצונות קפיטליסטיים" בכל מיני טקסטים. הסיבות לכך רבות: ראשית, מילים ארוכות מעניקות לי תחושה (כוזבת?) שאני חכם; שנית, שליפת מושגים כלכליים מהמותן אגב שיחה אקראית, מעניקים לי תחושה (שקרית?) שאני חכם; ושלישית, בזמן מניית הסיבות, אני נוהג להשתמש בסימן הפיסוק נקודה-פסיק, מה שמעניק לי תחושה (צודקת?) שאני ממש, אבל ממש חכם.

אחרי שסגרנו את פינת האינטליגנציה/ הערצה עצמית, אפשר להתקדם. דיברתי על רצונות קפיטליסטיים – יש לרובנו כאלה, שמתבטאים בצורך העמוק לצבור רכוש, למרות שבימינו, לא הכל אפשר לקנות. ננסים, למשל. אם תנסו לקנות ננס, או אפילו אדם שמבחינה רפואית לא נחשב לננס, אלא סתם ברנש נמוך קומה, יאשימו אתכם בדברים כמו סחר בעבדים, ויהיה לכם קשה לצאת נקיים מזה. בדיוק בשביל זה קיימים החבר'ה של Rent-A-Dwarf – סוכנות בה תוכלו לשכור ננס למטרות מסיבה – אין דבר שמרים יותר את האווירה - תעלול משרדי, או סתם אם בא לכם. האנשים שמנהלים את הסוכנות מבטיחים כי זוהי לא בדיחה.

וואלה! שופס

אבל היי, יש גם דברים שכן אפשר לקנות, ואפילו בצורה חוקית. אם זה היה מדור באמת מועיל, הייתי מביא לכם קישורים לאתרים טובים של מכירות פומביות, אבל בשבילן אתם לא צריכים אותי. במקום זה, אני עומד להביא לכם אוצר - לא כזה שיהפוך אתכם לעשירים, אלא אוצר של בזבוז זמן חסר מטרה.

לאתר הבא קוראים BizarreBids, וכל מטרתו היא להביא לכם מכירות פומביות מוזרות. כך, למשל, תוכלו למצוא שם קישורים למכירות של פיסה מהרי רוקי, מיטה בה אלביס ישן, בובה של בארבי שזקוקה לגמילה ותמונה של חזה גברי שעיר שמגיעה עם מתנה מסתורית, ואני ממש לא הייתי רוצה לגלות מהי.

אוסף אשפה

ואם כבר קישורים משעשעים ולא מועילים בעליל ששורפים לכם זמן, בואו ונראה מה קורה כשאתם צוברים יותר מדי רכוש. אחד הכותבים בפורמים של אתר SomethingAwful העלה פעם תמונות אותן צילם בבית אמו – אספנית כפייתית של דברים, אשר רוכשת כל הזמן מוצרים באיביי ולא עושה איתם כלום.

התמונות, יש להגיד, מזעזעות. אם אתם חולי ניקיון, הן אפילו עלולות לגרום לפרכוסים והתקפי זעם בלתי נשלטים. אבל היה וחונכתם להיות קומוניסטים, זוהי דוגמה נפלאה למה שקורה כשהמדינה לא מחלקת את הרכוש הפרטי בין כולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully