וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק וקרקפת השיש

עומר בכר

24.2.2008 / 12:27

הם צעקו לו "עם חוקים ועם מצוות" ורדפו אחריו עם שקיקי סוכרזית, אבל עומר בכר נס כל עוד רוחו בו עם קדימונים בידו

סרט אינדי

לאחר ציפייה רבה וארוכה, שמועות סותרות והבטחות שונות, עלה סוף-סוף לאוויר הקדימון לאחד הסרטים המדוברים של השנה, הרביעי בסדרת אינדיאנה ג'ונס, הידוע גם בשמו: "Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull". תיאור הטריילר במילה אחת – אכזבה.

על אף הקונספט הנכון שפונה לצד הנוסטלגי, מבזבז הטריילר יותר מדי זמן בניסיון להזכיר לנו מיהו אותו גיבור חמקמק הקרוי בשם המסתורי "אינדיאנה ג'ונס". מה, אתם באמת חושבים ששכחנו את אחד האייקונים הקולנועיים החשובים של זמננו? במקום לעבור על תקציר כל הסרטים הקודמים, היינו יכולים לראות משהו מהעלילה או אולי לקבל רמז לגבי זהותה של ממלכת גולגולת הבדולח. אלא שממש לפני שדגל ארה"ב המתנופף על כל המסך כמעט וגרם לי לעצור את הזוועה, מתחיל החלק האמיתי של הטריילר - פריים מצוין על הכובע הכל כך מזוהה של אינדי משולב בצללית של הריסון פורד; או אז אנו רואים את גיבורינו לראשונה ומתחיל המרדף כשברקע אותה מנגינה אלמותית של ג'ון וויליאמס. כמה בדיחות גיל ובדיחת שאייה "אני נראה כל כך ממוצע שאתם חייבים ללהק אותי לכל שובר קופות" לאבוף מוצלחת ונותרנו עם שביב של אופטימיות זהירה.

ציון טריילר: אכזבה לנוכח הציפייה.
קהל יעד: כל המשפחה.

אחוות הניג'ס

בתור אחד שמתחבר לצד הנשי שלו בלי הרבה נקיפות מצפון, זכורה לי חווית הצפייה בסרט "אחוות הג'ינס" משנת 2005 כמתקנת. היתה זו טיסת אל-על בחזרה לישראל, וכשהאפשרויות הן סרטים שכבר צפיתי בהם או הסרט על הג'ינס, הבחירה בג'ינס היתה מתבקשת. אלכסיס בלדל, הלו?!

שעה מאוחר יותר, ערוץ זמירות חסידים נראה לי לפתע כאופציה טובה יותר להעביר את הזמן. ועכשיו מגיע הטריילר לסרט ההמשך. יש דברים שלא צריכים המשך - מלחמת העולם הראשונה, יגאל עמיר ו"אחוות הג'ינס". הטריילר גרוע מהפריים הראשון, דרך הפסקול המייגע ועד הקריינות המעיקה. הנופים היווניים הפוטוגניים הם פחות או יותר הדבר היחידי שלא מעורר קבס ואלכסיס בלדל עדיין יפה כשהייתה עוד כסטודנטית בייל, אולם מעבר לכך אני מקווה מאוד שהסרט ייכשל ולא ניאלץ עוד לראות את אותו ג'ינס קסום.

ציון טריילר: מרגיז מאוד
קהל יעד: אנשים שחוגגים את הולנטיינז במשך שבוע

שמה למה דינג דונג

מ. נייט שיימאלאן חוזר עם סרט חדש מהז'אנר שהוא עצמו המציא - סרטים גרועים עם מלא חורים בעלילה שעושים מלא כסף. "The Happening" הוא שמו של סרטו החדש שמספר על אירוע כלשהו, כנראה מתקפה כימית, שהורג את כולם. ההתפתחות של הטריילר ברורה מאוד - מארק וולברג הוא מורה שמנסה להבין את ממדי האסון ומי נגד מי, ולהציל אותנו. הטריילר נגמר בכתוביות המאיימות: "הבלתי נתפס קרה". לדעתי אפשר לצפות בטריילר ובחמש דקות האחרונות ולצאת מתוגמלים באותה המידה מצפייה בסרט המלא, חוץ מזה שסרט שמלהק אליו את זואי דשנל ונותן לה בטריילר זמן מסך של חצי שניה, מתעסק איתי ועם עדת המאמינים שלי. הלאה מ. נייט שמלמלמלמן.

ציון טריילר: לא מצליח לסקרן באמת
קהל יעד: מעריצי הבמאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully