וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם בראד רנפרו?

שני פישר

26.2.2008 / 11:24

בסרטון מחווה שהוקרן בטקס האוסקר הופיעו 43 אנשי קולנוע שנפטרו בשנה האחרונה. השחקן בראד רנפרו לא נכלל ביניהם. הבלוגים גועשים

אז נכון, הוא מעולם לא היה מועמד לאוסקר, ונכון, את התפקיד הגדול של חייו עשה בגיל 12, אך בראד רנפרו, שהלך לעולמו ב-15 בינואר השנה, היה כוכב הוליוודי בכל קנה מידה. ולמרות זאת, שמו ופועלו נעדרו מסרטון הוקרה שהוקרן במהלך טקס האוסקר, בו צויינו 43 אנשי קולנוע שהלכו לעולמם השנה - ביניהם כמובן הית' לדג'ר - אך לא רק כוכבי קולנוע הופיעו באותו סרטון, אלא גם מאפרים וסוכנים.

יש להבהיר שבכדי להיכלל בסרטון לא נדרשת מועמדות לאוסקר, אבל לדבריה של דוברת האוסקר, צריך להותיר אחריך חותם מקצועי ולא די רק בלהיות שחקן. בלוגים ואתרי אינטרנט שונים, ביניהם PEREZHILTON.COM, התרעמו על ההחלטה לא לציין את פועלו של רנפרו בסרטון.

תפקידו הקולנועי הגדול הראשון של רנפרו היה בסרט "הלקוח", כששנתיים מאוחר יותר, בגיל 14, כיכב בסרט "סליפרס". הקריירה הקולנועית שלו דעכה לאיטה, כשלאחרונה הצטלם לסרט חדש בשם "The Informers" לצד וינונה ריידר ובילי בוב ת'ורטון. ב-15 בינואר הלך רנפרו לעולמו ממנת יתר של הירואין ומורפיום.

אגב, גם כוכב מלתעות, רוי שיידר, שהלך החודש לעולמו, לא נכלל בסרטון הנ"ל. אבל זה כיוון שהוא נפטר אחרי ה-31 בינואר, ויכלל, ככל הנראה, בסרטון בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully