וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימל מז**ן את בן אפלק

שני פישר

26.2.2008 / 16:20

בן אפלק, בראד פיט, הריסון פורד, רובין וויליאמס וקמרון דיאז הם רק חלק מהמשתתפים בסרטון מיוחד שהכין הקומיקאי ומנחה הטוק שואו ג'ימי קימל. אתם חייבים לצפות בזה

הכל התחיל מבדיחה של שרה סילברמן שעוררה את חמתו של בן זוגה, הקומיקאי ג'ימי קימל, המנחה של תכנית הלילה של ABC. אחרי שנהג קימל להתנגח במאט דיימון בסוף כל תוכנית, החליטה סילברמן להפתיע אותו כשהקרינה בתוכנית שלו קליפ בו היא שרה, לצידו של מאט דיימון, “I am fucking Matt Damon”. קימל לא נותר חייב, בלשון המעטה.

בקליפ מיוחד שהכין, “I am fucking Ben Aflleck" נראה קימל, במחווה לקליפ של חברתו, ביחסים צמודים עם בן אפלק, ומשם העלילה נוסקת מעלה ומציבה סטנדרטים גבוהים במיוחד לכל מערכון שנוצר עד היום, בטח בכל הנוגע לאירוח סלבס (וככל הנראה גם בצפיות שיקבל ברשת בזמן הקרוב).

בין משתתפי הקליפ (רשימה חלקת ביותר): בראד פיט (בתפקיד שליח פד-אקס), הריסון פורד, מיט לוף, רובין וויליאמס וקמרון דיאז, כולם משתפים פעולה וששים לז**ן את בן אפלק. בקיצור, רוצו לצפות בקליפ מתנגן ביוטיוב ותתכונננו לזמזם את השיר "I am fucking Ben Aflleck" גם אם אתם לא באמת בעניין של בן אפלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully