וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והסיכול הממוקד

עומר בכר

2.3.2008 / 10:46

הם שלחו לכיוונו טילים מונחי חום כשמים ועשן הציפו את הרחובות, אבל עומר בכר לא נכנע - הוא פשוט המשיך לבקר טריילרים

הרשימה של קרייג

סרט הג'יימס בונד האחרון הפיח חיים חדשים בסדרה, שלאחרונה אולי סיפקה עדיין שכר נאה לכל המשתתפים בה, אבל לנו גרמה דווקא להפסד. על אף הבחירה המפתיעה, דניאל קרייג התברר כהברקה ליהוקית, ולא עוד ג'ורג' (מי?) לזנבי. הכיוון החדש והטריילר שמלווה אותו מסיר דאגה מליבי בכל הנוגע לסרט ה-22 בסדרה, "James Bond: Quantum of Solace". בסדרה של 22 סרטים, הטריילר כבר כותב את עצמו – יש כל כך הרבה אלמנטים מוכרים לעבוד איתם, וגם כשלא חושפים ולו טפח קל מהעלילה (שבינינו, לא ממש חשובה), הכל שם כדי לגרום לי לרצות לרוץ ולראות. ההתחלה האיטית בשחור לבן שבה מספרים לנו על מעלותיו של בונד כסוכן MI5, מגיעה לשיא בדיוק ברגע הנכון עם משפט ההיכרות האלמותי. כל שאר הטריילר מורכב מסדרה של מרדפים, פיצוצים והרבה אקשן עתיר טכנולוגיה. אדפטציה מוצלחת לנעימה המפורסמת ושם הסרט האניגמטי לסיום. ברוך שובך בונד.

ציון טריילר: לא מחדש ועם זאת מרגש
קהל יעד: מעריצי בונד ומעריצות דניאל קרייג

* רק לפרוטוקול, מסתובבים הרבה טריילרים לא רשמים לסרט הזה ברשת, וזה הכי רשמי מביניהם

וולמארט

כבר כתבתי בעבר על "Wall-E", הסרט החדש של דיסני ופיקסאר, אבל גיליתי עוד סרטון פרומו שעלה, וחשבתי שמן הראוי לכתוב עוד משהו על סרט האנימציה שבטח יזכה באוסקר בשנה הבאה, אפילו בלי לדעת כלל מה עוד מצפה לנו. מדובר בקליפ מצחיק, שבלי מילה אחת מצליח להעביר לנו את כל קווי האופי של הדמות, ופה בדיוק טמונה הגאונות. וולי נתקל בשואב אבק, וסקרנותו הרבה גורמת לו לבדוק אותו ולמצוא דרכים משעשעות לשחק איתו, עד שחברו היחיד - ג'וק ששרד שואה גרעינית - מגיע למקום ונשאב בטעות לשואב. וולי המבוהל וטוב הלב מנסה להפוך את התהליך לפליטה כדי להציל את חברו, אך אז מתבייש בלכלוך שהוא עצמו בשלומפריותו גרם. בית ספר לכתיבה.

תהיה אחת שעולה מהטריילרים שצפיתי בהם עד כה היא - כיצד ניתן יהיה להעביר סרט שלם עם דמות שהתקשורת היחידה שלה היא בעזרת צלילים ולא מלל? אפילו אי טי למד לדבר בסוף, האם גם וולי יפתח יכולת דיבור? חוץ מזה, וולי נראה כמו השילוב המנצח בין פיצי הרובוט של יאצק לג'וני 5 מ"תקלה מופלאה". מה יכול להשתבש?

ציון טריילר: גאוני
קהל יעד: כל המשפחה

דארוויניזם קולנועי

סופר-טריילר זהו שמו של הטריילר הארוך מאוד לסרט הדוקומנטרי החדש "Expelled: No Intelligence Allowed". הסרט, שמלווה על ידי בן סטיין, מנסה להעלות לדיון ציבורי את ההוקעה של מדענים מכובדי שם שכל פשעם הוא לשלול את התיאוריה של דארווין. בניגוד לוויכוח הישן נושן בין אנשי הדת לאנשי המדע בכל הנוגע למוצא האדם, הזווית המעניינת של הסרט מציגה דווקא את אנשי המדע הבודדים שאינם כפופים למרותה של תיאורית האבולוציה. למרות הסקרנות שהנושא הצליח לעורר בי, אינני מוצא הצדקה לטריילר בן למעלה מ-7 דקות, וגם אם תקראו לו בשם המגניב – סופר טריילר, זה עדיין לא הופך אותו לאטרקטיבי יותר. חוץ מזה, לשמוע את קולו המנומנם של בן סטיין במשך 7 דקות מכביד מאוד על העפעפיים, גם אם ברקע ירקדו גמדים בולעי חרבות רכובים על גודזילה. אז נכון, אין שם את התיאוריה הנגדית שמסבירה מהי האלטרנטיבה שמציעים המדענים, ובאופן כללי הטריילר מזכיר בסצינות רבות את הסרט השרלטני "הסוד", אבל תודו שהוויכוח מסקרן ואתם מתים להוריד את הקוף מהגב.

ציון טריילר: ארוך מידי אבל מעניין
קהל יעד: מדענים וסקרנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully