וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק ושמן הקוקוס

9.3.2008 / 8:42

אחרי שביקש מהסנדלר שלו תיקון מלא כולל הרפיה מלאה מצא את עצמו עומר בכר עם ברירה אחת - לבקר טריילרים

האחים גרים יחדיו

בעוד סרטו החדש של וויל פארל, "מקצוען במשרה חלקית", הגיע למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות האמריקאית, שיחרר פארל קדימון לפרוייקט הבא שלו שיעלה בקיץ "Step Brothers" ואני מוכן לשים את האסימונים שלי ולהמליץ על הסרט בעיניים עצומות בלבד. בעצם על כל סרט של פארל אני מוכן להמר כל עוד הוא ממשיך לשחק בתפקיד הילד המגודל והאהבל שהוא.
בסרט החדש, הוא חוזר לשתף פעולה עם שותפו ל"לילות טאלאדגה", זוכה האוסקר ג'ון סי ריילי, במפגן שמזכיר את הימים היפים של האחים בוטאבי.

העלילה שמוצגת בטריילר פשוטה מאוד - שני זרים מבוגרים הופכים יום אחד לאחים חורגים ולמרות האיבה היוקדת ביניהם בהתחלה, עם הזמן הם הופכים ל-BFFs וחותרים למטרה משותפת: למצוא עבודה בכדי שהוריהם לא יזרקו אותם מהבית. למרות הסלידה שלי מג'ון סי ריילי, אני חייב לציין שהפרצוף האידיוטי שלו מתאים מאוד להיות אח חורג לפארל ומבחינת קומדיה, אולי לא מדובר ביצירה הטובה ביותר של פארל, אבל מדהים לגלות איך בדיחת ג'ון סטאמוס אחת יכולה לשדרג פלאים כל טריילר. חוץ מזה, החלאה הצפון אמריקאית של LCD Soundystem מנוגן ברקע ואותי זה קנה.

ציון טריילר: לא פסגת היצירה, אבל עדיין וויל פארל
קהל יעד: מעריצי וויל פארל וקומדיות אמריקאיות

גורו לכם

כמו וויל פארל, גם מייק מאיירס, הוא פליט מוצלח של SNL, שאוהב למחזר דמויות בוריאציות שונות וכך בדיוק הוא עושה בגרסה ההודית ל"אוסטין פאוורס", "The Love Guru". מעניין לראות כיצד משתקפת התרבות ההודית בעיניים סטריאוטיפיות שונות. אצלנו הישראלים, נראים ההודים כהשתקפות של החוויות מהטיול למזרח אחרי צבא (ע"ע באבו ובאבה של "ארץ נהדרת"), לעומת האמריקאים שמכירים את הודו דרך ההשתקפות של נהגי המוניות, חנויות המכולת והקליפ של דנה אינטרנשיונל ועידן יניב.

מייק מאיירס כמתבקש משם הסרט, הוא גורו הודי שמנצל את האוטוריטה הרוחנית של עמו בכדי לעשות כסף - אמריקה סטייל - ומחליט לנצל הזדמנות כדי להגיע לארה"ב ולהתעשר תוך כדי עזרה לשחקן הוקי לחזור לאשתו. צוות שחקנים מרשים מאוד וכולל מלבד את מאיירס גם את ג'סיקה (כפרעליה) אלבה, ג'סטין טימברלייק, בן קינגסלי ועוד. אם אתם לא בענייני שמות גדולים, אני מנחש שאתם כן אוהבים לצחוק ואין דבר מצחיק יותר מהודים, תראו איך הם לבושים למען השם!

ציון טריילר: מזכיר לנו כמה התגעגענו למאיירס
קהל יעד: אנשים בעלי חוש הומור

ג'ורג' קלולס

אני מחבב את ג'ורג' קלוני. למרות מבט ה"מעניין איך השיער שלי נראה עכשיו" התמידי שהוא עוטה על פניו, לזחיחות שלו יש קבלות בדמותם של סרטים מצליחים כשחקן ולאחרונה גם כבמאי. טריילר חדש לסרט בכיכובו, "Leatherheads", שבו הוא עוטה גם את כובע הבמאי, עלול להחזיר את השמחה לאיד לאופנה, שכן מסתמן שזהו הכישלון המהדהד הראשון של קלוני כבמאי (ולראיה - בתפקיד הנשי הראשי לוהקה מלכת הקציצות, מאמא עוף בכבודה ובעצמה הלא היא רנה זלוויגר).

זוהי קומדיה שמציגה סיפור אהבה משולש בין שני שחקני פוטבול בתחילת המאה העשרים, לכתבת ספורט שמסקרת את קבוצתם. אין כאן הרבה הומור מחוכם, אבל עיצוב התלבושות והסט נראים מאוד יפה. אם זה מה שעושה לכם את זה בסרט, אז זה ממש בשבילכם. ראוי לציין גם את ג'ון קרזינסקי – ג'ים הלפרט מ"המשרד" האמריקאי - בתפקיד הצלע השלישית במשולש. בנות, הוא יהודי.

ציון טריילר: לא מעניין בעליל
קהל יעד: מעריצי סרטי פוטבול וג'ורג' קלוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully