וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות ואהבה לפני הספירה

שני פישר

10.3.2008 / 11:20

בראש רשימת שוברי הקופות של סוף השבוע בארצות הברית נמצא הסרט "10,000 לפני הספירה", המתאר את מסעו של צייד צעיר למען האהבה

הרבה שבועות לא נרשמה כניסה כה מכובדת לראש טבלת שוברי הקופות בארצות הברית - הסרט "10,000 לפני הספירה", שהופק בתקציב "סימלי" של מעל ל-100 מיליון דולר, סגר את סוף השבוע הראשון לעלייתו עם הכנסות של כ-35.7 מיליון דולרים. הסרט, רווי באפקטים מושקעים, מתאר צייד צעיר וסקסי (משה רבנו?) שבשנת 10,000 לפני הספירה מוביל צבא ענק במדבר כדי להציל את אהובתו (ציפורה?).

במקום השני והרחק מאחוריו מסיים עוד סרט חדש, "College Road Trip", בכיכובו של מרטין לורנס. הסרט, שהכניס 14 מיליון דולר בקופות בסוף השבוע, מתאר מסע שמנהלים אב (לורנס) ובתו השאפתנית (ריבן סימון) במטרה למצוא לה את הקולג' האידיאלי.

במקום השלישי השבוע נמצא הסרט בו משחקת איילת זורר לצד דניס קוויד, שמגיע השבוע לאקרנים בישראל, "8 צדדים לאמת". הסרט, שכבר עמד בראש הטבלה, מסכם שלושה שבועות בהכנסות כוללות של כ-51.88 מיליון דולרים, 7.5 מתוכם בסוף השבוע הנוכחי. בסרט, שמספר את סיפור ההתנקשות בנשיא ארצות הברית דרך 8 נקודות מבט שונות, משחקת זורר טרוריסטית לטינית חמה במיוחד. ריספקט.

למקום הרביעי מגיע הסרט שהגיע בשבוע שעבר לראש הטבלה ורושם ירידה צלולה כבר בשבוע השני, עם 5.9 מיליון דולר הכנסות בסוף השבוע האחרון (מול 15.2 בסוף השבוע שעבר). מדובר בעוד נגזרת מז'אנר הסרטים המצחיקולים של בית וויל פארל. והפעם, פארל הוא מאמן קבוצת כדורסל דלוחה שמנסה לעלות, בשנת 1976, מליגת ה-ABA ל-NBA. מיותר לציין שדי בפריזורה המתולתלת של פארל בסרט כדי להעלות חיוך על הפנים

במקום החמישי מסיים עוד סרט חדש "The Bank Job" שהרוויח 5.7 מיליון דולר בקופות. מדובר במותחן על גניבות ואהבות שבשבוע הבא יעלם מהטבלה כאילו לא היה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully