וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן טלייה באירוויזיון

שני פישר

11.3.2008 / 11:45

נציג צרפת לאירווזיון הוא יוצר מוכשר ואיכותי ביותר שכולכם צריכים להכיר, גם אם אתם בעד מעודה. וגם מאנגליה משלחים לאירוע פליט תוכנית זמר

האם ייתכן שטמירה ירדני ידעה שטרנד הרטרו מגיע גם לאירווזיון ובעצם מדובר באירוע המוזיקלי החם של השנה? מסופקני, ובכל זאת, נציגות מרשימה לפחות ממדינה אחת מבטיחה צפייה קצת יותר קלה לכל מי שאינו מחשיב עצמו "פריק" של האירווזיון. לא, לא מדובר הפעם בישראל אם כי בצרפת, שבחרה לשלוח זמר ויוצר מוכשר ביותר בשם סבסטיאן טלייה, שייצג אותם, לראשונה, עם שיר שכולו בשפה האנגלית "Divine".

טלייה הוציא עד היום שלושה אלבומים, היה חתום תחת הלייבל של Air ואף יצא עמם לסיבוב הופעות. שיר שלו הופיע בפסקול של סרטה של סופיה קופולה “אבודים בטוקיו", ובקיצור, גם אם תקשיבו לשיר שייצג את צרפת באירווזיון, הלקוח מתוך הדיסק האחרון שלו שהופק על ידי גאי מנואל מדאפט פאנק, תוכלו להתרשם שמדובר בכישרון גדול במיוחד שצפוי לספק פייט, שלא נאמר נוק אאוט, למעודה שלנו.

נציג אנגליה לאירווזיון הוא אנדרו אברהם, הגרסה הבריטית של מרינה מקסימיליאן בלומין, שזכה במקום השני בתוכנית הריאליטי "The X Factor", בהפקתו של סיימון קאוול. האירווזיון יתקיים ב-24 במאי בבלגרד, סרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully