וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל סקופילד בישראל

גיל קדרון

11.3.2008 / 20:05

הנמלט הכי חתיך בעולם נחת היום בארץ הקודש, וסיפר כמה ישראל משמעותית בשבילו: "כבר בביקור הקודם שלי ידעתי שארצה לחזור לכאן כדי ללמוד להכיר טוב יותר את המקום"

כוכב סדרת הקאלט "נמלטים" וונטוורת' מילר, הידוע יותר בשם מייקל סקופילד, נחת אתמול (ג') בישראל (היום הוא יתארח לוידאו צ'ט בוואלה! ב-15:30). האירוע המשמח הזה התרחש לקראת שידור הפרק האחרון של העונה השלישית מחר בערב והשקתו של ערוץ סדרות חדש ב-yes. את פניו של מילר קיבלו בהתרגשות עשרות עיתונאים וצלמים, וזה השיב להם במטבע מקומי יעיל כשפתח את דבריו בברכת שלום בשפת הקודש.

מסתבר כי זהו אינו ביקורו הראשון של מילר בארצנו הקטנטונת. "ב-1994 הגעתי יחד עם להקת האקאפלה של מכללת פרינסטון, שמורכבת כולה מגברים, והופענו לרגל הרביעי ביולי במעונו של השגריר האמריקאי דאז", סיפר סקופילד. "בין האורחים היה ראש הממשלה המנוח יצחק רבין".

מילר הוסיף כי בדמו, מצד אביו, זורם דם יהודי שהגיע תודות לסבתו הכשרה, בעוד שמצד אמו השתחל לו דם ערבי, מה שהופך את הפינה הזו של העולם למשמעותית במיוחד עבורו, לפחות לטענתו. "כבר בביקור הקודם שלי ידעתי שארצה לחזור לכאן כדי ללמוד להכיר טוב יותר את המקום. אמנם מדובר במדינה שדורשת מספר גלגולי נשמות כדי לעשות זאת כהלכה", חייך מילר, "אך אעשה את המיטב בארבעה ימים". במהלך ארבעת הימים האלה הוא אמור לצלם פרסומת ל-yes, ולבקר במצדה, בים המלח ובגליל.

הצילומים על העונה הרביעית של "נמלטים" יחלו, על פי מילר, מאוחר יותר החודש, ויעלו לאוויר האמריקאי בספטמבר הקרוב. העלילה הפעם לא צפויה לכלול בריחה כזו או אחרת מבתי סוהר שמורים (לא כל כך) היטב, אלא דווקא את מסע הנקמה של המהנדס לשעבר כנגד אנשי "החברה", אותה חבורה שהפלילה את אחיו, רצחה את אביו ואת אהובתו שרה, חטפה את אחיינו והובילה לכליאתו במתקן שירות בתי הסוהר הפנמי, "סונה".

בתשובה לשאלה צברית הבטיח מילר כי לא ידחה על הסף השתתפות בסרט ישראלי, אך מיהר לצנן את ההתלהבות כשהוסיף כי לוח הזמנים שלו כולל 10 חודשי עבודה על נמלטים, "הבייבי שלו" כהגדרתו, חמישה ימים בשבוע, 14 שעות ביום. "אני צריך את החודשיים האלה בשביל לטעון מצברים". מישראל ימריא מילר, שהודה כי הינו מתרגש מהצלחתה של הסדרה מעבר לגבולות ארץ הפסים והכוכבים, לפריז, לשטוקהולם ולמילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully