וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר כאב

שני פישר

12.3.2008 / 9:29

בתום חצי שנת פעילות בלבד נסגר בוטיק הקונספט לשירה "פואמה". ביום חמישי יתקיים אירוע פרידה חגיגי וחסר לכם שאתם לא באים. הסקס כלול בעסקה

היתה זאת פנטזיה רומנטית של שתי נשים צעירות שקרמה עור וגידים עד לכדי התהוות ממשית – בוטיק המוקדש כולו לשירה. אביה בן דוד, משוררת, עיתונאית ואייקון אופנה חברה לליאת לוי, ויחד הם הקימו את "פואמה", חלל קונספט לשירה בדיזינגוף סנטר. אחרי שישה חודשים בלבד, החליטו השתיים לסגור את המקום. הסיבות לכך, כמו תמיד, כלכליות.

"זה היה כמו כל דבר שתולים בו תקוות גבוהות", מספרת בן דוד. "היינו במרתפים של כל הוצאות הספרים, הבאנו למקום ספרי שירה קאנונים ואיזוטרים, שירה עברית ושירה מתורגמת. רצינו ליצור פה סלון תרבותי קטן, בו אנשים גם יוכלו לשבת על כוס קפה ולקרוא שירה. קיווינו לפתח את השיח ולהגדיל את הקהילה המצומצמת שמתעניינת בשירה. הבעיה הייתה שסביבנו כל רשתות הספרים החלו בסיילים מטורפים, ספר בעשרה שקלים, ארבעה במאה. לא יכולנו להתחרות בשוק ולא יכולנו להחזיק חנות כשימים שלמים עברו מבלי שספר אחד נרכש."

ביום חמישי הקרוב מתקיים ערב סגירה חגיגי, תחת הנושא "יוצרים יצרים" וכותרת המשנה המוצלחת שלו: "שירה אירוטית עושים בשניים (לפחות)". את הערב מארגן ועורך המשורר יובל בן עמי ובין המשוררים שיקריאו קטעי שירה אירוטיים: אהרון שבתאי, רועי צ'קי ארד, אביה בן דוד, מתי שמואלוף, יהודה ויזן, הגר רווה, אורית גת, ננו שבתאי, חגית גרוסמן, אסנת סקובלינסקי ונמרוד פלשנברג. במקום תתקיים מכירת חיסול ספרי שירה היסטרית, כך שלכל חובבי השירה אסור לפספס את האירוע, שיחל בשעה 20:30 ב"פואמה", דיזינגוף סנטר, קומה 3. הכניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully