וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

רומי מיקולינסקי

12.3.2008 / 12:16

לא ממש מבינים בשביל מה האינטרנט הזה טוב? לרומי מיקולינסקי יש לפחות שלוש סיבות שוות להתחבר, ובסוף יש אפילו אורגזמה

תשע דקות בגן עדן

על אי בודד ועלוב גרות שתי אחיות מפחידות למראה. מידי יום הן לוקחות את הסירה הרעועה שלהן ויוצאות לים לדוג דגים אותם הן קושרות ותולות לייבוש. לפעמים נפלטים מהים אנשים שאיתרע מזלם להיקלע אל האי. דרכי האירוח וכיעורן המחריד של שתי האחיות מפילים אימה על האורחים שמסרבים להתנחם בתה שמציעות להן שתי הכונפות. את פרץ הטירוף שמתרחש שם אחר כך חבל לתאר. כנסו לאתר ותראו בעצמכם.

אולפני אארדמן הבריטים התפרסמו בזכות דמויות הפלסטלינה החמודות מ"וואלאס וגרומיט". "האחיות פירס" השעירות והמכוערות הן כבר סיפור אחר לגמרי. הסרט שאורכו 9 דקות נעשה בשיטת אנימציה ייחודית (הבמאי לואיס קוק מסביר באתר איך נעשה הסרט ומראה את האופן שבו נעשתה האנימציה) - מקאברי, מפתיע וקורע מצחיק, האחיות פירס שזכו בפרס בפטא השנה, יכבשו את לבכם.

ותודה ל"אנימיישן לאב" מבית JVP שהקרינו את הסרטון בסינמטקים בתל אביב וירושלים השבוע.

43 דברים לעשות בדנוור לפני שאתה מת

יש אנשים שיש להם יותר מידי זמן פנוי. יתכן שחלקם שעירים, חובבי דיג וגרים על אי בודד. אחרים פשוט אוהבים להחליט החלטות. ויש כאלה שנורא צריכים לשתף את העולם בדפים החדשים שהם פותחים. בדיוק עבורם קיים האתר "43 דברים" – שבו הלוזרים של העולם מתאחדים ומריעים זה לזה בקבוצות תמיכה ספונטניות. דמיינו רשת חברתית של אנשים חסרי חיים שמחליטים החלטות כמו "ללמוד לנגן את כל שירי הביטלס על גיטרה", "לבלות יותר זמן עם חברים", "לאכול אוכל בריא יותר" (וכיו"ב), נהנים להצהיר על כך בפומבי ומקפידים להתחזק בחברת עוד אנשים שהציבו לעצמם את אותם יעדים.

אולי אני צינית מידי, הרי דורות של שומרי משקל ואלכוהוליסטים אנונימיים עוברים תהליך דומה של קבלת החלטה, התחייבות פומבית ומפגש עם אנשים בעלי אותו יעד. אבל הצצה בעמוד המקושקש של התיכוניסט האמריקאי "נאיבי באופן ציני" שמשתוקק לעשות פירסינג ו"לחבק את הגותי הפנימי שלו" יבהיר לכם למה אני חושבת שבאתר הזה מתגודדים רוצחים סדרתיים (בסדר, רוצחים סדרתיים פוטנציאלים!).

מסע קניות מרומם נפש

ואם נבהלתם מכל הסכרין האמריקאי אתם מוזמנים להתנחם במסע קניות של דברים שאתם באמת לא צריכים באתר "דג המשאלות". במהדורתו הוירטואלית אותו דג מהאגדות הפך למחסן מציאות שכל מי שמדגדג לו באצבעות, או להבדיל יש לו זמן לבזבז (או איזה דדליין חשוב שמתקרב ולכן צריך למרוח זמן בצורה יעילה ומסיחת דעת) יכול להעביר בו זמן איכות. נגיד, תמורת עשרים דולרים בלבד, משקפיים מעוצבות למניעת דמעות בעת קילוף בצלים יכולות להיות שלכם. מנעול לאופניים בצורת נחש צבעוני (ומעוצב) אמנם חסר כרגע במלאי, אבל תחשבו כמה יקנאו בכם כל גנבי האופניים. ומה לגבי דיסק שנרקח במיוחד כדי לנקום בשכנים שלכם? כל מה שצריך לעשות זה להגביר את הווליום ולבחור בין רעש של משאית זבל/ מסיבה (שמשתתפים בה לפחות 200 איש)/ אורגזמה קולנית במיוחד, רכבת, תופים ועוד. השכנים שלכם יחשבו פעמיים לפני הפעם הבאה שיחליטו לקדוח חורים בקירות באמצע הלילה...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully