וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעין" מוציא לאור

שני פישר

13.3.2008 / 9:05

כתב העת "מעין", שהיום יוצא גיליונו הרביעי, הופך גם להוצאת ספרים. הספר הראשון של ההוצאה, של המשוררת ואן נויין, מחולק בחינם יחד עם הגיליון

רועי צ'יקי ארד ויהושע סימון, שני צעירים פעלתניים במיוחד שידם בכל ויד כל בם, הם עורכי כתב העת לשירה, ספרות ואמנות "מעין" ומעכשיו גם מו"לים של הוצאת ספרים "מעין". הספר הראשון שיוצא היום לאור, יחד עם הגיליון ה-4 של כתב העת, הוא "עין הכמהין" שכתבה המשוררת ואן נויין, והוא מאגד כ-40 שירים וסיפור סוריאליסטי אחד. הספר יופץ בכ-4500 עותקים, 4000 מתוכם יחולקו חינם בתוך כתב העת "מעין".

עורכי הגיליון, רועי ארד ויהושע סימון, אמרו לוואלה! תרבות: "קיבלנו הרבה תגובות טובות על הגיליון החדש. אנחנו חושבים שהוא הטוב ביותר שיצא בינתיים, וכך גם אומרים רבים. אנחנו כבר רצים לעבוד על הספרים הבאים בהוצאה. זה מאוד כיף להיות מו"לים, כנראה נרכוש מרצדס מזהב אמיתי לכבוד ההפיכה למו"לים".

בגיליון "מעין" ה-4 השתתפו מעל לשישים כותבים, ביניהם המשורר אהרון שבתאי, הסופר יואל הופמן (שמפרסם שיר הייקו שכתב) והמוזיקאי אוהד פישוף ("נושאי המגבעת", "הפה והטלפיים"). "מעין" הצטרף גם ל"תחרות הסיפור הקצרצר" הסרבי, תחרות של כתיבת סיפור בן 15 שורות בלבד, במסגרתו, הסיפורים הזוכים יתפרסמו בגיליון "מעין" ה-5 ובסרביה.

אירוע ההשקה לגיליון הרביעי של מעיין יתקיים ב-21 במרץ, 13:00-18:00 בלופט החדש של קסטיאל בכיכר דיזנגוף, וב- 2 באפריל בשעה 21:00 ב"אוגנדה", אריסטובלוס 4, ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully