וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והנידה

עומר בכר

16.3.2008 / 8:51

פעם בחודש, למשך ארבעה ימים תמימים, הוא פילל להפסקה קלה בפעילות המינית, אבל הבנות ביקשו מעומר בכר רק עוד

הקופים הירוקים

"הענק", הפרנצ'ייז החדש לחוברות הקומיקס אודות עלילותיו של הענק הירוק – המדען ברוס באנר שנחשף לקרינה רדיואקטיבית שהופכת אותו, ברגעי האגרסיה הקשים שלו, לענק ירוק – נחנכה לפני חמש שנים עם סרטו של אנג לי, ההוא ששם את ההומואים על ההר, בכיכובו של אריק באנה. כנראה שמישהו במארוול, ענקית הקומיקס שמחזיקה בזכויות הסדרה, לא היתה מרוצה מהתוצאה (וקשה לי להבין למה, זה היה אחד מסרטי הקומיקס היותר מעניינים ואינטליגנטיים, מה גם שהוא היה קופתי מאוד), וגייס למשימת סרט ההמשך (שלא בדיוק ממשיך משהו, אלא מספר את אותו סיפור מזווית שונה), את הצרפתי לואי לטרייה, האיש שמאחורי סדרת "טרנספורטר" המדוברת (ומהווה סוג של הימור אמיץ).

הפעם הענק הוא אדוארד נורטון, אהובתו היא ליב טיילר והאיש שמנסה להפריד ביניהם הוא טים רות'. הטריילר לא ממש חורג מגבולות הצפוי עבור סרטי קיץ – הוא מסגיר יותר מדי מעלילת הסרט, אבל עושה חשק מטורף ללכת ולראות אותו. נורטון מסתמן כטיפוס הפאסיב-אגרסיב המושלם לשחק את הענק הירוק ואפילו את המשקל העודף של ליב טיילר מצליחים להסתיר היטב.

ציון טריילר: לא ענק, אבל בהחלט ירוק
קהל יעד: חובבי קומיקס

בדד אלך

השבוע ראיתי את אחד הטריילרים המטרידים ביותר אי פעם וזה כולל טריילרים ל- "8 מ"מ", "הניצוץ" ו"אמת מטרידה". מדובר בסרט בשם "Mister Lonely", והוא מספר את סיפורו של חקיין מייקל ג'קסון, שהחליט לברוח מזהותו ולהישאר בדמות אותה הוא מגלם גם לאחר שעות העבודה. הטריילר המאוד מוזר מראה את פגישתו עם חקיינית מרלין מונרו ושניהם יחד מגיעים למעין אזור מחסה לאנשים כמותם, כלומר חקיינים שונים ביניהם ניתן למצוא גם את צ'ארלי צ'פלין, מדונה וג'יימס דין.

אמנם לא מדובר פה במשהו חדשני במיוחד, סיפור אהבה בין שני אנשים אקסצנטרים שמאסו בחברה האנושית וגילו שהם לא לבד. פס הקול צפוי אך הולם עם שיר הנושא "Mr. Lonely" ולמרות שהעלילה לא נחשפת יתר על המידה, עושה רושם שמדובר בסרט אנושי ונחמד.
אותי הוא הפחיד ונראה לי שחוויתי מספיק סיוטים בשנה האחרונה כדי לספק עוד חומרים ללא מודע שלי לעבוד איתם.

ציון טריילר: אמת מטרידה
קהל יעד: אנשי שוליים

צדק היסטורי

רוברט דה נירו ואל פאצ'ינו, שתי אגדות בדימוס שהפכו לקריקטורה של עצמם, שבים לשתף פעולה בסרט חדש בשם "Righteous Kill". השניים, ששיתפו פעולה גם ב"היט" משחקים שני שוטרים שמתחקים אחר עקבותיו של רוצח סדרתי. הטוויסט הוא שממש כמו "דקסטר", הרוצח דואג להרוג רק אנשים רעים כמו אנס ששוחרר בעזרת מערכת המשפט הבעייתית. גם 50 סנט משחק בסרט למרות שאין לו אף משפט בטריילר. נראה שיש פה פוטנציאל לסרט משטרה מגניב עם הרבה אלימות, תככים ותחום אפור; מצד שני, השימוש ב-"Sympathy For the Devil" הלעוס מעט של הסטונס אמנם עושה את העבודה, אבל יחד עם זאת מעורר חשש של חוסר מעוף מצידו של הבמאי וגורם לי כצופה לתהות, האם ניתן לצפות לחדשנות מהסרט שלקוח מז'אנר שנראה שבו הכל כבר נעשה. נצטרך לחכות ולראות.

ציון טריילר: בלוז לכחולי המדים
קהל יעד: גברים מהסוג הישן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully