וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידי איידול

16.3.2008 / 10:33

דייויד הרננדז שר גרוע, או שעברו כחשפן במועדון גייז השפיע על הקהל בבית? כך או כך, דידי חנוך לא מזיל דמעה

התעלמנו מהמוקדמות, עברנו את הוליווד ואת שלב חצי הגמר. ועכשיו הגענו לתוכנית האמיתית. לא עוד במה קטנה, לא עוד ארבע הדחות בשבוע. הגענו לתוכנית עם הבמה הגדולה והדחה אחת מרכזית. אה, כן – ושירים של הביטלס. עד עכשיו היו בעיות זכויות יוצרים עם השירים של הלהקה הקטנה והסימפטית הזו, ולכן רק עונה הם זוכים למחווה הראויה להם, שתמשך שבועיים תמימים.

ההופעות

סאיישה – "Got to Get You Into My Life"
בחירה קצת מוזרה, אבל העיבוד עזר לה. התחילה חלש, והשתפרה. עם כל שבוע שעובר, אני אוהב אותה קצת פחות. מקווה שתחזור להיות מי שאהבתי בהתחלה. פאולה היתה מדויקת לגמרי בביקורת.

צ'קיזי – "She's A Woman"
ההתחלה היתה ביזארית, ההמשך היה קצת צווחני. הפזמון היה כיפי. זה היה מבדר, אבל לא באמת טוב. שלושת השופטים החמיאו לו הרבה יותר מדי. עם זאת, מדובר בהופעה הטובה ביותר שלו עד כה.

רמיאל – "In My Life"
הקול שלה נשמע נפלא כרגיל, למרות ששוב היא לקחה את הפלא הזה למלודרמטיות. גם הרגשנות הזאת, לטעמי, פשוט לא עושה חסד עם השיר. פאולה ורנדי רצו שהיא ממש תשחט את השיר. סיימון צדק כשאמר שהיא היתה משעממת. אבל היא תמיד משעממת!

ג'ייסון קסטרו – "If I Fell"
הופעה חלשה בהרבה מזו של השבוע שעבר. אבל זה ג'ייסון. היום הרע ביותר שלו טוב יותר מהיום הטוב ביותר של רוב המתחרים. כי - ושוב פאולה צודקת אם כי מתנסחת רע - הרגישות האמיתית שלו נותנת לו יתרון עצום.

קארלי – "Come Together"
שיר גדול. ממש גדול. אהבתי את הביצוע פחות מהשופטים, אבל היא טובה. היא דייקה מאד בשירה, אבל יש לה מחסור לא ברור בכריזמה.

דיוויד קוק – "אלינור ריגבי"
הבעיה המרכזית בביצוע הזה היא שכל הזמן חשבתי דבר אחד: כריס דוטרי ובו בייס היו עושים את אותו הדבר, אבל טוב יותר. הוא היה טוב, אבל לא טוב כפי שהיה בשבוע שעבר. היה קצת חלש מדי כשהיה צריך להיות חזק, וקצת לא רגיש מספיק כשהיה צריך להיות רגיש.

ברוק וייט – "Let It Be"
בחירה אמיצה. אני מנחש שברוק לא יודעת מי היא Mother Mary עליה דיברו הביטלס. לטעמי, השיר היה מעט גדול עליה, אבל זה עדיין היה ביצוע יפה. פאולה שוב - ! - דייקה. החיבור הרגשי עובד נהדר.

דיוויד הרננדז – "I Saw Her Standing There"
ביצוע לא רע ווקאלית, אבל סיימון דייק לגמרי: נדוש, על גבול הנואשות. דיוויד ה' יודע שהוא קרוב להדחה, אבל אין לו מושג מה לעשות כדי למנוע את זה.

אמנדה – "You Can't Do That"
הביצוע הטוב ביותר שלה עד כה. הבמה הגדולה עושה לה טוב, היא נשמעה טוב, היא בחרה שיר שנכון לה. טובה בהרבה מאשר בשבוע שעבר.

מייקל ג'ונס – "Across The Universe"
אחרי שבועיים לא טובים, קיבלנו מיני קמבאק של מייקל. לא ביצוע גדול, אבל בהחלט טוב. סיימון מתוסכל, ואני מבין את זה, אבל הוא היה צריך לחזור להיות טוב לפני שיוכל לחזור להיות טוב מאד.

קריסטי לי קוק – "Eight Days A Week"
הלכה בצעד חכם חזק על מצביעי הקאנטרי השבוע. רק הם - והעובדה שהיא נראית ממש מעולה - יכולים להציל אותה אחרי ביצוע כה גרוע, חסר נשמה ונטול דיוק. קארי אנדרווד לא צריכה לדאוג.

דיוויד ארצ'ולטה – "We Can Work It Out"
שכח מילים, איבד את המיקרופון לרגע ואפילו לא נשמע כל כך טוב. ההופעה הגרועה ביותר של ארצ'י הצעיר. גם כששנאתי אותו, אמרתי תמיד שהקול שלו נשמע נפלא. לא הפעם.

מדד השופטים

התשכבו כבר של סיימון ורייאן - מיליון
וואו. הזיווג האהוב על כולנו חזר ובגדול. מהחולצה הפתוחה של סיימון, דרך אינספור הערות קטנות מזה לזה - זה היה לא יאמן. ונפלא. המתקשר בתוכנית ההדחות התבלבל, הם לא צריכים ללכת מכות על הבמה. רייאן כבר אמר את דעתו: תכינו את זירת הבוץ, הוא מוכן. חברים, תעשו לי טובה אישית? תשכבו כבר!

הטמטום של רנדי - 6
כרגיל, לא הסכמתי עם רנדי הרבה, והוא אמר לא מעט שטויות. אבל בקנה המידה שלו, הוא היה ממש סביר.

הג'ננה של פאולה - 3
מצד אחד, הסכמתי איתה הרבה השבוע, מה שמוריד את הדירוג מאד. מצד שני, היא לא היתה קוהרנטית, ולעתים לא היה ברור האם היא מדברת אנגלית, או שפה משלה שבנויה ממילים באנגלית.

צריכה לעוף:

קריסטי

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

שלישיית מעוטי הקולות:

סייאשה, קריסטי, דיוויד הרננדז

עף:

דיוויד הרננדז - לא היה לדיוויד סיכוי לזכות בתחרות, גם אם לא היה נחשף עברו במועדון חשפנות לגברים, כך שההדחה הזאת לא ממש מצערת. בשבוע הבא, לאחר "פניות רבות", יהיה עוד שבוע של לנון ומקרטני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully