וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיץ' הורוביץ עובד על סדרת אנימציה

שני פישר

16.3.2008 / 16:39

מיץ' הורוביץ, היוצר של סדרת המופת "משפחה בהפרעה" מחכה להכרזה רשמית על הפיכתה של הסדרה לסרט, ובינתיים עובד על סדרת אנימציה לרשת FOX

יוצר ותסריטאי הסדרה "משפחה בהפרעה", מיץ' הורוביץ, יפתח סדרת אנימציה חדשה של רשת FOX ששמה "SIT DOWN, SHUT UP". הסדרה, המבוססת על פורמט מאוסטרליה, מתמקדת בחייהם של שבעה עובדים בבית ספר קטן בעייריה נידחת. הורוביץ ישמש הן כמפיק של הסדרה והן כתסריטאי ראשי.

כעת, הרשו לי להתעכב על "משפחה בהפרעה", הסדרה האמריקאית המצחיקה ביותר בעולם, נקודה. והפעם גם מילת הקסם "קרמר" לא תעזור. הסדרה המטורפת, ששודרה בין השנים 2003-2006, זכתה לאהבת המבקרים והממסד, אך לא לאהבתו של הרייטינג, ולכן צלחה שלוש עונות בלבד. בסדרה כיכבו מייקל סרה ("סופרבאד", "ג'ונו") בצעירותו, גייסון בייטמן המופלא (ששיחק אף הוא ב"ג'ונו") ופורטיה דה רוסי (בת זוגתה של אלן דג'נרס).

בערך מאז שירדה הסדרה מהמרקע הקטן מסתובבות שמועות לגבי הפיכתה של הסדרה לסרט, וככל שהזמן חולף, חושפים עוד ועוד מקורבים להפקה שהפרוייקט מתקדם לכיוון הנ"ל. אחרי שמספר שחקנים ששיחקו בסדרה סיפרו בתחילת שנת 2008 בראיונות לתקשורת שההפקה מקיימת עמם מגעים מתקדמים, גם אתר הסרטים IMDB פירסם את הפרוייקט "ARRESTED DEVELOPMENT " לשנת 2009, עם רשימת שחקנים לא רשמית. כולם מחכים להכרזה הממלכתית, אנחנו נעקוב וניידע אתכם בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully