וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות ופילים לבנים

שני פישר

17.3.2008 / 11:24

כמו שילדים תמיד גונבים את ההצגה, כך סרטי אנימציה תמיד גונבים את בתי הקולנוע. בראש רשימת שוברי הקופות, עם ההכנסה הגבוהה ביותר מתחילת השנה - סרט אנימציה על פיל

מה לא עושים כדי לייצר שובר קופות? ממציאים עלילות מופרכות על אנשים שקופצים מסביב לעולם, מלהקים את סקרלט ג'והנסון ונטלי פורטמן לתפקיד אחיות, והנה, בא לו איזה פיל מצוייר אחד וגונב את כל ההצגה. "Horton Hears a Who!", שבעברית יקרא "הרטון", עלה בסוף השבוע האחרון בארצות הברית, וסיים אותו עם הכנסות של 45.1 מיליון דולר - הכניסה הגבוהה ביותר לטבלת שוברי הקופות מאז תחילת שנת 2008. ובכן, שוב מדובר בסרט אנימציה חמוד לכל המשפחה, על פיל (אותו מדבב ג'ים קארי) שנאבק לשמור על קהילה בלתי נראית ששכניו אינם מאמינים שהיא קיימת.

במקום השני מסכם את סוף השבוע הסרט שכבש בשבוע שעבר את ראש הטבלה - "10,000 לפני הספירה". הסרט עוקב אחר מסעו של צייד ממוטות שווה במיוחד במסעו לטריטוריות לא מוכרות על מנת לשמור על עתיד השבט שלו בכלל, ועל אהובתו בפרט. גם בסוף השבוע הנוכחי הכניס הסרט סכום נכבד - 16.41 מיליון דולר, ובסך הכל 61.21 מיליון דולר בשבועיים מאז עלה. נותרו פחות מ-40 מיליון כדי לכסות את העלויות הכוללות של הסרט. בהצלחה.

ועכשיו, שימו לב למקום השלישי ברשימת שוברי הקופות: “Never Back Down”, שמסתמן כסרט הנעורים החם של הרגע. כמו כל סרט נעורים משובח, גם כאן העלילה לא ממש משנה, רק האון, רוח הנעורים והמאבק הפנימי בין להיות מקובל ולא עצמך מאשר מנודה ואומלל. הסרט הכניס כ-8.6 מיליון בקופות בסוף השבוע הראשון לעלייתו.

במקום הרביעי השבוע, הסרט "College Road Trip", שעלה לפני שבועיים לאקרנים. הסרט הרוויח עד כה 24.28 מיליון דולר, 7.8 מתוכם בסוף השבוע האחרון. ובכן, בניגוד לשם המבטיח, לא מדובר במסע של ארבעה בני 19 אל עבר איבוד בתוליהם, אלא של אב ובתו, שמחפשים לה את הקולג' המושלם. ולא סתם אב, אלא מרטין לורנס.

במקום החמישי נמצא "8 צדדים לאמת", הסרט שנחת אצלינו בסוף השבוע שעבר. בשבוע הרביעי לעלייתו הכניס הסרט רק 5.4 מיליון דולר, שהצטברו ל-59.2 בסך הכל. ב-"8 צדדים" יש למעשה חמש צדדים לאמת ודניס קוויד אחד. שלוש שורות שלמות הצלחנו להימנע מפובינציאליות, אבל אי אפשר יותר – איילת זורר שלנו משחקת בסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully