וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי פורים

שני פישר

20.3.2008 / 0:47

אבודים בתחפושות ולא יודעים לאן ללכת? "וואלה! תרבות" קיבצה עבורכם את אירועי חג הפורים השווים ביותר

ה"פאנקלוידע". אירוע שנמתח על פני שלושה ימי פורים וכולל לא פחות אג'נדה מאשר מוזיקה. היום הראשון, חמישי, 20 במרץ, מתחיל ב-12:00 ברכיבה על אופניים מטחנת הקמח ברחוב אלפסי ועד לגן החשמל. שם, בשעה 15:00, יחלו הופעות חיות של המידנייט פיקוקס, לוס כפרוס, השקרנים וקרוסלה. ביום שישי, 21 במרץ, יופיעו בשעה 16:00 בשביל התנופה 4 אבי בר, פלישת חוטפי הגופות ועוד. וביום שבת יחתמו את מסיבות פורים בלקן במחסן, לבנון, זקא ועוד, בשעה 16:00 ברחוב אלפסי ליד טחנת הקמח.

בחגים השמחים בום פם תמיד באים טוב, ולא סתם הם פותחים את חגיגות פורים של הלבונטין 7 ביום חמישי, ואם אתם מחפשים סיבות נוספות: על עמדת הדי ג'יי יתפקדו תומר יוסף ותמיר מוסקט. יממה לאחר מכן יתפסו את העמדה בלבונטין אורי מליין הטכנו השווה צ'יפ פריידיי ואנה וסוזאנה מפאקוטק, במסיבת איחוד כוחות מומלצת.

בגותהאם הירושלמי, מיני-מועדון עם סאונדסיסטם מהחלל, תיערך מסיבת פורים בת שלושה ימים שתימתח גם לבארים הסמוכים.
האירועים הבולטים יקרו בחמישי הטכנואידי עת ינגנו רועי קדמי, יוסי אמויאל (הבעלים של הלייבל המוערך סושיטק) וג'ולייטה ממינכן ובשבת, כאשר חבורת אינפיוז תתארח עם דראם אנ' בייס להקצנת שמחת פורים.

וביום השישי

האירוע הבולט של הלילה יתרחש בחיפה, במסיבה של כנופיית ברוקן פינגרז בסיטי-הול באווירת Fאנק ישראלי רותח. ראשונה תעלה התזמורת של קותימן, שבשבת פוצצה את ברזילי עם אחת ההופעות המדויקות והמשובחות שנראו על במה מקומית. לאחר מכן יעלו התפוחים, הרכב הFאנק הבכיר במדינה, שיחתמו את הטור הפורימי שלהם, בו חרשו את הארץ. לפני אחרי ובין הארוחות יתקלט אזרח הכבוד של וואלה! תרבות, אמיר אגוזי מבוטניקה, שיוציא עשן מהפטיפונים.

ויש עוד כל מיני הופעות שמתקיימות בערב השני של החג, ביום שישי, ומציינות אלטרנטיבה שפוייה, שהיא גם השקעה כלכלית בטוחה, לחג ההוללות. בלבונטין 7 תשיר סיוון שביט את מיטב הרפרטואר שלה בהופעת "היום האחרון של פורים, הערב הראשון של האביב". שלום חנוך מצידו יעלה, כבכל ערב חגיגי, על בימת הבארבי ויעשה את מה שרק הוא יודע לעשות, ובגדול. בתיאטרון תמונע תתקיים מסיבת סקא שהולמת את רוח החג בראשות לוס כפרוס והודסקא אקספלוסיב.

בברזילי ירקדו על כל החתונות - במועדון יתקלטו האוס וטכנו דיפה המקומי ואנתוני קולינס הצרפתי (אחרי שדי ג'יי הל ביטל את בואו), ואילו ברייב שמיקומו טרם נחשף, יתפרסו על פני שתי רחבות הדי ג'ייז מש, אורי שוחט, כהן@מושון, מאג'ימן, אבויה סאונד ברחבה אחת; סקילהטון, וולטר, נאסטי האביט, מיוט, סנסי סאונד ברחבה השניה. פרטים ב-052-5090202.

באותו הזמן בירושלים יעלו חברי פאנקנשטיין על בימת הצוללת הצהובה, ולמחרת יסעו תל אביבה כדי לעשות שמייח לבלייני הקומפורט 13 ביחד עם דאב תראפי ולא מעט אורחים מלבבים ומפתיעים.

  • עוד באותו נושא:
  • פורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully