וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקדמיה למוזיקה של רד בול

שני פישר

23.3.2008 / 15:36

אקדמית המוזיקה רד בול חוגגת עשור ומזמינה תקליטנים ומוזיקאים מרחבי העולם להשתתף בשבועיים של יצירה. תאמינו לנו, שווה לנסות להתקבל

כבכל שנה בעשר השנים האחרונות, האקדמיה למוזיקה של רד בול מזמינה די ג'ייז ומוזיקאים נבחרים לשבועיים של נגינה ולמידה בבירה מוזיקלית אחרת. הפעם האקדמיה תתקיים בעירו של גאודי, ברצלונה, וההרשמה נפתחה כבר ב-14 במרץ. כל שעליכם לעשות כדי לנסות להיבחר הוא למלא את שאלון האקדמיה, לצרף דיסק בן 30 דקות עם די ג'יי סט או מוזיקה מקורית ותמונה עדכנית שלכם. כמו ב"כוכב נולד", גם כאן אפשר לנסות להתקבל בכל שנה.

לאורך השנים התקיים אירוע ה-"RED BULL MUSIC ACADEMY" בברלין, דבלין, ניו-יורק, לונדון, סאן פאולו, קייפטאון, רומא, סיאטל, מלבורן וטורונטו. כאמור, השנה האירוע יתקיים בברצלונה בשני מועדים שונים: בין 21 בספטמבר ל-3 באוקטובר ובין 13 ל-24 באוקטובר. הטיסות, הלינה והארוחות - על חשבון רד בול מיוזיק אקדמי. בין המרצים שהששתפו בעבר ב"רד בול מיוזיק אקדמי": M.I.A , Carl Craig, DJ PREMIER , פיטר הוק , ו- Questlove .

תאריך ההרשמה האחרון הוא ה-5 במאי, ומי שחש מהוסס יכול להשתתף בכיתות אמן בכמה בתי ספר למוזיקה מקומיים בישראל. פרטים נוספים אפשר למצוא בבלוג הישראלי של האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully