וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב מארלי נגד בוב מארלי

שני פישר

23.3.2008 / 16:45

גם אנחנו שמנו לב ששני פרוייקטים קולנועיים שיעסקו בחייו של בוב מארלי עתידים להתנגש מתישהו. כעת זה נראה כמו תחילתה של תאונה חזיתית

שני פרוייקטים עתידיים ומבטיחים על חייו של בוב מארלי מתבשלים בימים אלו. מצד אחד הבמאי האגדי מרטין סקורסזה יביים סרט תיעודי על חייו של מארלי ועל השפעתו המוזיקלית, ומצד שני, סרט ביוגרפי על חייו של בוב עתיד להצטלם ממש בקרוב. את הסרט הראשון יפיק זיגי מארלי, בנו של בוב, ואת הסרט השני תפיק ריטה מארלי, אשתו של, שגם כתבה את הביוגרפיה שמשמשת בסיס לתסריט הסרט. הסרט הראשון עתיד לעלות לאקרנים בפברואר 2010 והסרט השני - בסוף שנת 2009, ובקיצור אם ישנה הזדמנות לשבור את מורשת אהבה, שלום והרמוניה שהנחיל מארלי להמונים - נראה שזהו הזמן.

ובכן, בעוד שחברת ההפקות של סקורסזה קנתה את הזכויות להשמיע בסרט את המוזיקה של מארלי, חברת ההפקה של הסרט הביוגרפי שתפיק ריטה מארלי לא הצליחה להשיג את הזכויות לשירים של מארלי. זיגי מארלי, שמפיק את הסרט התיעודי, אמר שהעדיפות הראשונה שלו ושל חברי משפחה רבים הוא הפרוייקט של סקורסזה: "אנחנו מאמינים שהפרוייקט הזה הוא הדרך הטובה ביותר לייצג את אבינו מנקודת המבט שלו", אמר מארלי, "וכל פרוייקט אחר על אבי ללא המוזיקה שלו יהיה לוקה בחסר".

גם הדובר של מרטין סקורסזה לא התלהב מהפרוייקט הביוגרפי, שישתחרר לאקרנים בסמוך למועד ההקרנה שלו ויתחרה בו בקופות: "מרטין סקורסזה לא רוצה להתחרות בפרוייקט. הפרוייקט השני שם את הפרוייקט של סקורסזה בסכנה".

ובקיצור, הסאגה המשפחתית רק מתחילה וודאי תתחמם לקראת מועד יציאת הסרטים, בעוד קצת פחות משנתיים. מישהו רוצה לעשות על זה סרט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully