וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק וליל השימורים

עומר בכר

24.3.2008 / 8:13

למרות הגפרורים שתקע בארובת עינו, שכח עומר בכר מהאיסור להזליף GHB לכוס הוויסקי שלו, ונרדם בשמירה על הבסיס

זה ג'ונגל שם בחוץ

כבר הרבה זמן שבן סטילר המלך לא השתתף בהפקה קולנועית ששווה לבצע משיכת מזומנים עבורה, והנה צץ לו בשבוע שעבר טריילר חדש להמשך למדגסקר המצליח מ-2005: "Madagascar 2: The Crate Escape". סטילר חוזר כאן לדבב את דמותו של אלכס האריה. נכון, דיבוב סרט מצויר מוצלח ככל שיהיה לא ממש מחזיר אותך לכס המלוכה, אבל מדובר בהחלט במגמה חיובית ומבורכת.

בטריילר מציג סטילר בצורה חיננית למדי את ההמשך ומסביר לנו שהפעם מנסה החבורה לברוח ממדגסקר ולשוב לניו-יורק, אולם תקלה טכנית מנחיתה את המטוס דווקא באפריקה. השפעת הטריילר המצולם של "כוורת בסרט" עם סיינפלד וכריס רוק ניכרת (למרות ששם השיקול הזה נבע מאילוצים), אבל הפתרון המצולם הוא תוצאה משעשעת ולא לחינם תופסת תאוצה בז'אנר.

ציון טריילר: משאיר טעם של עוד.
קהל יעד: כל המשפחה.

פג תוקפו

עוד מלך שכבר נכתב עליו במדור זה לא פעם הוא סיימון פג. אחרי סדרת המופת "Space", פרודית הזומבים האולטימטיבית "מת על המתים", , ו-"Hot Fuzz", פרודית סרטי פעולה אמריקאיים שמגיעה מתוך כמויות שוות של אהבה ולעג, מגיע תסריט חדש שלו ובכיכובו, "Run Fatboy Run". מי שמצליח לעורר את שרירי הגבה ולגרום להם להתרומם הוא דווקא במאי הסרט, דייויד "רוס גלר" שווימר.

לא יאמן איך עם כל כך מעט דאווין והרבה מאוד חוכמה - בלי קריינות, בלי דיאלוגים רק שברי סצנות מצחיקות שמתחברות לכדי תוצאה מאוד ערטילאית - מצליח עורך הטריילר להצחיק, לעורר סקרנות כלפי הסרט ולגלות כל כך מעט מהעלילה שלו. 1:18 דק' של דיוק. ממה שניתן להבין בכל זאת, נדמה שפג הוא טיפוס סטנדרטי למדי שמחליט לראשונה בחייו לא לברוח מאחריות ומתאמן לקראת ריצת מרתון. זה כנראה מלמד על כך שהגיעה שעתם של סרטי הספורט על האנדרדוג שהופך לאלוף רק בזכות הרוח הגדולה שלו, לקבל את שלהם. מצד שני, לכו תדעו איפה זה יכול להיגמר.

ציון טריילר: קטעים רצים
קהל יעד: אנגלופילים, אצנים ורייצ'ל גרין

החקיין בשדה השיפון

לפני כחודשיים התקיים פסטיבל הקולנוע הבריטי השנתי בארץ ואנוכי – אנגלופיל מושבע - פקדתי את ההקרנה של הסרט "The Killing of John Lennon", מ- 2006, שסיפר בצורה מאוד מעניינת את חייו של מארק דייויד צ'פמן הרוצח והאידיאולוגיה מאחוריה עמד. מה רבה היתה ההפתעה, כשצפיתי בטריילר לסרט בשם "Chapter 27", אשר עוסק באותו הנושא בדיוק עם הבדל קטן אחד – הקאסט ההוליוודי: ג'ארד לטו, ילד האמו בן ה-40, כמארק צ'פמן ולינדזי לוהן הכונפה כזוגתו. מבלי להיות רכושני מדי, נראה שהוליווד שוב הצליחה לגנוב סיפור טוב, שכבר נעשה באמצעים דלים יחסית אך בצורה טובה, ולנסות להפוך אותו לשובר קופות מסונתז. מארק דייויד צ'פמן בטח מתהפך בתאו.

ציון טריילר: דה ז'ה וו
קהל יעד: מעריצי לנון, 30 שניות למאדים ודקסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully