וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות והחדק הנטוי

שני פישר

24.3.2008 / 11:39

הפיל הורטון מסרב לרדת מראש טבלת הקופות. אפילו את אוון ווילסון הוא לא רואה ממטר

בראש טבלת שוברי הקופות נמצא סרט שהכניס במהלך סוף השבוע 25.1 מיליון דולר, כך שאפשר לטעות ולחשוב שמדובר בסרט חדש בפתיחה מרשימה, אך לא! זהו "הורטון שומע מישהו", הפיל משבוע שעבר שהרוויח בשבועיים מאז שעלה לאקרנים מה שלא נרוויח כולנו יחד כל החיים: 86.4 מיליון דולרים, והחדק עוד נטוי. הסרט, שעלילתו מבוססת על ד"ר סוס, מספר על פיל נחמד, שמדבר כמו ג'ים קארי ושומר על קהילה סודית ששכניו אינם מאמינים שהיא קיימת.

לא הרבה מאחורי הורטון, במקום השני השבוע, עם הכנסות של קצת מעל 20 מיליון דולר נמצא הסרט החדש "Tyler Perry's Meet the Browns". מדובר בדרמה קומית לא מזיקה בה אם חד הורית לוקחת את משפחתה להלוויית אביה, אותו מעולם לא פגשה. שם היא ומשפחתה פוגשים את משפחת בראון החמה, הגסה ומשובבת הלב.

במקום השלישי בטבלת שוברי הקופות עומד סרט אימה חדש, "Shutter", שמספר על זוג נשוי וטרי שמגלה רוחות בתוך תמונות שפיתחו אחרי תאונת דרכים טראגית. הצופים בעלי הלב החלש יצטערו לגלות שהשניים מחליטים לצאת ולבדוק את התופעה. הסרט הרוויח במהלך סוף השבוע הראשון לעלייתו 10.7 מיליון דולר.

רק 500,000 דולר מפרידים בין השאטר לבין הסרט החדש במקום הרביעי "Drillbit Taylor", שהוא קומדיה שהיא קצת טראגית, והכל בגלל הכוכב שלה: אוון ווילסון. מאז שווילסון ניסה להתאבד, לא ברור אם דמות הגולש החייכן שבנה לעצמו במהלך הקריירה שלו תמשיך לעבור את מבחן האמינות. בסרט, שהכניס 10.2 מיליון בקופות, אוון ווילסון הוא דרילביט טיילור, שומר ראש דמיקולו שנשכר על ידי שלושה חננות קטנות, על מנת שיגן עליהם מפני הגיבור השכונתי. למה לא ליהקו את בן סטילר?

ובמקום החמישי והמכובד עומד הסרט "10,000 לפני הספירה", שעלה לפני שלושה שבועות במטרה להחזיר את ההשקעה שלו: 105 מיליון דולר. כעת הסרט הרוויח כבר 76 מיליון דולרים, אך רק 8.66 בסוף השבוע האחרון. הסרט, מבית היוצר של במאי "היום השלישי" ו"היום שאחרי מחר" רולנד אמריך, מגולל את סיפורו של צייד ממוטות פשוט במסע מפרך להצלת השבט שלו ואל עבר אהובתו האבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully