וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרכניה

עידית פרנקל

25.3.2008 / 12:28

הנגיד סטנלי פישר נותר חסר אונים - עידית פרנקל מעודדת משער הדולר הנמוך ומסדרת לכם שופינג דה-לוקס ב-50 דולר

ארוחת בוקר של אלופים

כבר יותר מ-5 שנים שקיד רובוט שמים את ה-ד בדיזיינרז טויז; הם, כפי הנראה, השם הגדול והמשמעותי בתחום, ולעבוד בשבילם זה חלום של כל מאייר, מעצב גראפי או מוצר. בין אילו שזכו להיכנס להיכל התהילה שלהם אפשר למצוא את ג'ימי האולט (האיש מאחורי ה"גורילז" בצד הויזואלי), אד טמפלטון והראפר עם פיקסציית הקומיקס MF דום. עכשיו אפשר למצוא שם גם את פרנק קוזיק, שהתבקש לעצב סדרת דמויות בנושא ארוחת הבוקר. כי היא הארוחה החשובה ביום.

קוזיק, שד משחת, העמיד חמש דמויות עצבניות במיוחד – טוסט, קפה שחור, ביצה רכה, סלייס של בייקון וסופגניית שוקולד. כולם טרוטי עיניים ומלאים זיפים. הוא גם לא שכח להוסיף את בדל הסיגריה המסורתי כדי להבטיח שהבוקר שלכם יפתח כמו שצריך.

הכוח חזק מאד עם הילד

אז אחרי שרבים מחבריי עברו לדבר בלשון רבים ("אנחנו נוסעים לצימר בצפון"), וסגרו לי מראש תכניות לקיץ ("אנחנו מתחתנים בספטמבר") הגיע הרגע הבלתי נמנע של המצווה ההיא ("אנחנו בהריון").

ומה תביא החברה הטובה במתנה לרך הנולד? האם בגדים מבדים אורגניים וידידותיים לסביבה? האם צעצועי חשיבה לפיתוח הדמיון? האם כריות מודולריות לשיפור היציבה? לא ולא! ממני יקבלו אך ורק את מה שחשוב באמת – בובות מיסטר פוטייטו-הד במהדורה מוגבלת של דארת' ויידר, R2D2, או אופטימוס פריים.

שובו של ישבן הברזל

התשובה לשאלה מה מבדיל גיק ממגה-גיק נקראת מאט גרונינג. ולייתר דיוק – "פיוצ'רמה". הסדרה הכל-כך לא מספיק מוערכת של גאון האנימציה עתידה לחזור למסך הטלוויזיה איפה שהוא במהלך 2008. אבל עד אז בטח ישמח אתכם לדעת כי ישוחררו מספר סרטים, על גבי DVD, בכיכובו של הרובוט הכי עצבן בשכונה.

"Bender's Big Score" היה הראשון, שיצא כבר בנובמבר שנה שעברה וניתן להשגה במספר חנויות (כמו גם להורדה, חבורת קמצנים), אבל לאמזון יש רשימת פרה-אורדר לסרט השני שיקרא "The Beast with a Billion Backs". והוא יעלה לכם 20$. בחייכם, זה לא כסף. זה בנדר.

אין חגיגה בלי עוגה

אם בשבוע שעבר עשינו כאן אאוטינג ל-Esty.com - אתר המסחר ליוצרים קטנים מתחום מלאכת היד - הרי שהשבוע תורו של Cut And Paste, שיש לו גם שם מוצלח במיוחד. גם הוא מחבר בין אומנים קטנים ומגניבים לחוויה האינטרנטית, ודרכו ניתן גם לרכוש חומרי גלם ועזרים עבור התחביב המפותח שלכם.

מתוך מחלקת מוצרי הנייר שבו הנה כרטיס ברכה ליומולדת עם איורים של כוסות תה שיעלה לכם 4$.

הכל כולל הכל ולפי חישוב של שער הדולר העדכני יוצא לכם 176 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully