וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפולאון עוזב את הקמפוס

שני פישר

27.3.2008 / 12:16

לאון פלדמן, המוח והקול מאחורי תוכנית הרדיו "נפולאון" בקול הקמפוס 106fm, יוצא לדרך חדשה. היום בערב: תוכנית פרידה במתכונת מורחבת

היום, החל משעה שמונה בערב, יתקיים ספיישל פרידה בן 4 שעות מתוכנית הרדיו "נפולאון", מהותיקות של תחנת "קול הקמפוס". לפני 12 שנים, בהיותו בן 25 ותלמיד מן המניין במכללה למנהל, החל לאון פלדמן לשדר את התוכנית תחת אותו השם ואותה המטרה: קידום מוזיקת אינדי, שלא זכתה להתייחסות בתוכניות אחרות. הוא תרם רבות לקידום מוזיקאים, בין הבולטים: הבילויים, אינפקציה וקוואמי. במהלך השנים אירח פלדמן באולפן לא רק מוזיקאים אלא גם יוצרים, אמני שוליים ומשוררים.

ביום רביעי שעבר החל פלדמן להגיש בתחנת 102FM את התוכנית "המוזיקה בפנים", בימי רביעי ב22:00, התוכנית שבימי א'-ג' מגיש שרון מולדבי. פלדמן מספר על מה שצפוי לנו הערב בתוכנית הפרידה: "הזמנו המון להקות ואמנים שהתארחו אצלינו לאורך השנים. אני מאמין שחברי הג'ירפות יגיעו, וגם התפוחים, לוס כפרוס, בום פם. נעם רותם, שרון קנטור, מידנייט פיקוקס ועוד רבים וטובים.

המוזיקה שבפנים

איך נראתה תחילת הדרך של "נפולאון" ברדיו?

"כשהתחלתי לא היו אירוחים. שמתי מוזיקה והכנסתי סיפורים אישיים. הייתי מעלה את אמא שלי לשידור. עם הזמן התחלתי לארח להקות ואמני שוליים, ומשנת 99' התוכנית התקבעה בקונספט הנוכחי. בכל שבוע אני מעלה אמן או להקה והם מנגנים בלייב."

למה בעצם החלטת לעזוב?

"בקול הקמפוס אני מתנדב, וקיבלתי הצעה לעבור לתחנה מסחרית, אז עשיתי את השיקול. אני לא עוזב לגמרי את קול הקמפוס, ואני מתכנן לעשות שם עוד ספיישלים."

ואיך התחושה לעזוב?

"זה מרגש, כיף ועצוב. עצוב כי זה משהו שאני כופה על עצמי, לא הייתה בעיה שאמשיך לשדר בקול הקמפוס במקביל ל-102FM, זאת החלטה שהגעתי אליה עקב אילוצי לוח זמנים. מבחינתי להיות שדרן רדיו זה לא רק לבוא ולשים מוזיקה".

קוואמי נפרד ושמח

בין לאון לקוואמי, מגיש ועורך "הקצה" ומוזיקאי, נוצר קשר מיוחד (קוואמי התארח אצל לאון לא פעם והשניים אפילו הקליטו קטע ראפ משותף) וקוואמי שמח לתת לו את ברכת הדרך: "לא צריך להספיד את לאון, הוא מסיים פרק ומתחיל פרק דומה. אני שמח בשבילו שהוא הולך להיות שם, מגיעה לו תהודה גדולה יותר. הוא שדרן בחסד, משכמו ומעלה. אני אוהב את הלהט ואת ההומור העצמי שלו, את איך שהוא משדר, ושהוא עושה את מה שהוא מאמין בו. זה משמח כי חשוב שאנשים יעברו עם התוכנית לבית החדש שלה ושעוד אנשים יחשפו אליו ויקשיבו לו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully