וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידי איידול: המתחרים האחרונים

דידי חנוך

30.3.2008 / 10:54

נשארו 10 להילחם על הזכות להיות נינט של האמריקאים. כמה כיף להם, ככה נאחס לנו. דידי חנוך מתעורר מחלומות על פאולה עם כפפות

נותרו עשרה מתחרים. אלה המתחרים שיצאו בקיץ לסיבוב ההופעות של איידול, כך שכולם כבר ניצחו, במובן הזה שהם לא ייעלמו מיד לתוך האינכלום. וזה נחמד בשבילם. בחלק מהמקרים, זה פחות נחמד בשבילנו.

הביצועים

רמיאל מלובאי - "Alone"
רמיאל אינה קארי אנדרווד. כשהיא רק התחילה, דווקא חשבתי שיהיה לא רע. אבל החלק השקט היה חלש, וכשהקצב עלה, היא נהייתה ממש ממש ממש נוראית. קריסה מוחלטת. היא חולה, הבנו. לא אכפת לי. מי ששרה שיר שהביא למתחרה אחרת את הניצחון, כדאי מאד שלא תסריח.

ג'ייסון קסטרו - "Fragile"
זה היה ביצוע... ארמ... מעניין? היה טוב בהרבה דווקא בקטעים בספרדית, אבל בהחלט הביצוע הכי פחות טוב של ג'ייסון מאז שהכרנו אותו. החמימות קצת נעלמה מקולו. רנדי ופאולה שמעו ביצוע שונה לגמרי. וסיימון דייק לחלוטין בביקורת שלו. כל מילה בסלע.

סאיישה - "If I Were Your Woman"
ווקאלית, זה היה הביצוע הטוב ביותר שלה עד כה. השיר עצמו לא היה משהו, אבל היא היתה מצוינת. רציתי שהיא תחזור לעצמה, וזה בדיוק מה שהיא עשתה. הקול שלה היה צלול מאד, חזק, מדויק. עם זאת, היא עדיין קצת חולה בשעממת.

צ'קיזי - "If Only for One Night"
חשבנו שהוא בוטל עקב חוסר עניין לציבור, אבל אלבום שירי הזיונים של צ'קיזי חזר! הוא השתדרג בדרך, ונהיה אלבום טוב יותר, אבל זה לא הצ'קיזי שהתחיל לכבוש אותי בשבועות האחרונים. זה צ'קיזי המשעמם שחשבתי שיעוף כבר.

ברוק וייט - "Every Breath You Take"
זוכרים את משוואת שיער מוחלק = רע? תשכחו ממנה. נראתה מדהים. הביצוע שלה הביא משמעות אחרת לאחד שירים הקריפיים ביותר שנכתבו. עוד הופעה מצוינת של ברוק, שקצת השכיחה את השבוע החלש שהיה לה. אני חושב שרייאן מת עליה.

מייקל ג'ונס - "We Will Rock You/We Are The Champions"
אין מה להגיד. פרדי עושה לו רק טוב. הביצוע הכי טוב שלו מאז שעברנו לבמה הגדולה. אולי מאז הוליווד. מזכיר למה חשבתי פעם שהוא קונטנדר. עכשיו הוא צריך להוכיח שהוא יכול להיות טוב בשיר שאינו של קווין.

קארלי - "Total Eclipse of the Heart"
היה ברור שיש כאן רק שתי תוצאות אפשריות: ניצחון אדיר או כישלון מוחלט. זה היה ניצחון. הופעה מעולה בעיני. אבל סיימון קצת צודק: היא מתוחה מדי, לחוצה מדי. היא חייבת להשתחרר, כי רואים את הנואשות שלה, וזה פוגע בה. היא טובה מספיק בשביל הגמר, ואם היא לא תתחיל להאמין בזה היא לא תגיע לשם. אה, ואמא שלה עדיין יפה ממנה.

דיוויד ארצ'ולטה - "You're The Voice"
שיר נוראי. ווקאלית, הביצוע החלש ביותר של דיוויד פרט לפיאסקו של לפני שבועיים. שיר מעצבן, ביצוע מעצבן. אין לי מה לומר. לא שזה משנה, כי חוץ מסיימון שפתח מיני קמפיין נגדו, נראה שהכל ההפקה מגויסת למען ארצ'י.

קריסטי לי קוק - "God Bless The USA"
הלכה באופן קיצוני מאי פעם על קהל המצביעים הפוטנציאלי שלה: מצביעי קאנטרי ימניים. שיר לאומני, דוחה, והביצוע הווקאלי הטוב שלה - הכי טוב שלה עד כה - לא משנה את זה מבחינתי. אבל סיימון צודק: בחירה גאונית.

דיוויד קוק - "Billy Jean"
הביצוע הטוב ביותר שלו. הביצוע הטוב ביותר השבוע. הביצוע הטוב ביותר העונה. רנדי צודק לגמרי: זאת הופעה שיכולה להוביל לניצחון בכל התחרות. ביצוע מושלם ווקאלית. בחירה מושלמת.

מדד השופטים

הטמטום והג'ננה של רנדי ופאולה: 50000 מתוך 10
כן, אני עדיין בעניין של קריסטי וההמנון הלא רשמי של מלחמת עירק השנייה. מילא סיימון, שפשוט הבין שזה ייתן לה טונה של קולות. רנדי - ובמיוחד פאולה - אשכרה התרגשו. מעבר לכך, פאולה נראתה פשוט מסוממת לגמרי בפרק ההופעות, והתלבשה משל היתה דמות במופע הקולנוע של רוקי. יכול להיות שהיא גנבה את הכפפות האלה ממייקל ג'קסון?

התשכבו כבר של רנדי וסיימון: 9 מתוך 10
נראה שבהפקה החליטו לרכז בינתיים את שעשועי הלטנטי והזה שבארון לפינת שאלות הקהל המטופשת בפרק התוצאות. זה אומר שהאלרגים פשוט יכולים ללכת לשירותים בזמן הזה, וזה נוח.

צריכה לעוף

על השירה: רמיאל
על כל מה שאינו השירה: קריסטי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שלושת מעוטי הקולות:

סאיישה (צפוי)
ג'ייסון קסטרו (הפתעה, אבל הוא לא היה צריך לומר שזאת הפתעה)
צ'קיזי

עף

צ'קיזי איזי. לא היה צריך לשיר בלדה.

ולסיכום

השבוע הקרוב צפוי להיות - לכל הפחות - אחד המצחיקים ביותר בתולדות התוכנית. דולי פרטון, אנשים. האם זה היה שווה את הביצוע של קריסטי? לא יודע. ויש סיכוי שמוזיקלית זה יהיה נורא, אבל זה יהיה מצחיק. גם זה משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully