וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והגרוגרת

עומר בכר

30.3.2008 / 13:46

רגע לפני שהלך עם דוגמנית רומניה הביתה החליט עומר בכר למשש לה את הצוואר וגילה בליטה מחשידה

זה ג'ונגל שם בחוץ

בשבוע שעבר הוערתי ובצדק יש לומר, על כך שכתבתי על בן סטילר בהקשר של "מדגסקר 2" ולא התייחסתי כלל לסרטו החדש כבמאי "Tropic Thunder". הסיבה היתה בעיקרה שסטילר הוא כמו מרשמלו - טעים טעים, אבל צריך להיזהר עם המינון. כעת הגיעה השעה לעשות צדק היסטורי, משפט שצריך להיזהר עם טריילר בו רוברט דאוני ג'וניור מופיע כאפרו אמריקאי. הסרט מספר על שלושה שחקנים פרימדונות שמצטלמים לסרט על מלחמת ויאטנם, אך נקלעים לסיטואציה אמיתית בה הם צריכים להינצל, כשלצידם רק כישורי המשחק המוגזם שלהם.

הטריילר שמתחיל כסרט מלחמה לכל דבר, עם מסוקים ופיצוצים על רקע כתוביות מוגזמות של "חיילים", "גברים", "גיבורים" וכדובדבן ג'פרסון איירפליין כשיר הסיקסטיז האולטימטיבי, מקבל את התפנית, כשנראה סט הצילומים וקריין מספר לנו על אופיו של כל שחקן. ההומור בטריילר מוצלח אך לא מפיל, והוא מתחלק לשניים - משחק מוגזם, וסיטואציוני, שלקוח ישר מ"שלושה אמיגוס" כשהשחקנים לא מודעים לכך שהם בסכנה אמיתית ולא בצילומים יותר.

רוברט דאוני ג'וניור כאפרו-אמריקאי הוא החוליה החזקה של הטריילר, בן סטילר מעט אנמי וג'ק בלאק, שחוזר לדמות הקומיקאי המעיק שלו, מצליח לגרום לי לעווית בעין. בכל זאת מדובר בסרט מסקרן שמשיב את בן סטילר לכס הבמאי לראשונה מאז "זולנדר" והציפייה רבה.

ציון טריילר: מלחמה, למה זה טוב? להוליווד כמובן
קהל יעד: מעריצי סטילר ו/או קומדיות אמריקאיות.

קחו איתי צ'אנס

זה היה צפוי ומתבקש, שהמחזמר המצליח "מאמה מיה!" יגיע לאקרנים במוקדם או במאוחר. ההפתעה היחידה כאן היא שהוא מגיע למסך הגדול שנה אחרי שהוא הופיע על בימות ישראל וזה אומר שמישהו ישן שם בהוליווד. עיבודים קולנועיים של מחזות זמר הם עניין בעייתי משהו, אבל במרבית המקרים התוצאה היא מספקת ולעיתים מצליחה לעלות על המקור כמו למשל במקרה של "שיקגו".

הליהוק נראה מבטיח עם פירס ברוסנן ומריל סטריפ והמדיום שמנצל את יתרונות הקולנוע, בעיקר בכל הנוגע לצילומי החוץ היפים, שצולמו ביוון. על פס הקול אין מה להרחיב, אבל הוא בהחלט עורר חשק לשלוף את האלבום אבבא גולד שאני מחביא מאחורי תקליטי הלד זפלין שלי ולרקוד כמו מלכה.

ציון טריילר: מאמה מיה!
קהל יעד: משתתפי מצעד הגאווה בלי כל קשר להעדפותיהם

שקר וכזב

לרוב אינני איש של מותחנים בעיקר משום שאני לא מוצא עצמי סקרן מספיק לדעת מי הרוצח. והנה צץ לו טריילר חדש שעלול לעשות אצלי את התיקון הראוי. ב-"Deception " ישנו רואה חשבון חנון, שמתגלגל לפרשיית אהבים סוערת עם נערת ליווי יוקרתית ומגלה שהיא קשורה לארגון פשע לא ברור. הגיבור מחליט להצילה ועל הדרך מגלה סודות אפלים על עולם מסוכן וזר.

יואן מקרגור ויו ג'קמן הם שני הגיבורים בסרט שהעלו אצלי באופן מיידי את התהייה מי היה מנצח בקרב בין אובי וואן קנובי לוולברין. הצלע הנשית שייכת למישל וויליאמס, השחקנית שמותו הטראגי של הית' לדג'ר היתה הבשורה הטובה ביותר לסוכן שלה. אגב, זהו הסרט השני השנה שהיא משחקת לצידו של יואן מקרגור ולא אתפלא אם במהלך הצילומים השניים יהפכו לזוג מקוויליאמס. כל אווירת הטריילר היא אפלולית ומפחידה והצליחה לשכנע אותי בקיומם של עורכי דין רשעים.

ציון טריילר: מותחן הוא לא רק שם של אלבום מוצלח
קהל יעד: חובבי מתח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully