וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום א'

30.3.2008 / 17:27

וואלה! תרבות חוזרת עם המדור שלא יודעים לאן ללכת בלעדיו. וכדי שלא תגידו שאנחנו חיים בבועה, הבאנו אותה גם באירוע ירושלמי. אם תהיו טובים - בפעם הבאה נגיע עד חיפה

א'

בהופעות של עמיר לב יש קטע רציני: רוב הנוכחים הם מה שנקרא "לקוחות קבועים", ומתוכם תמיד בלט אחד, שבינתיים לקח "חופשה" - עומרי שרון. לב הוא מהזמרים שאם אוהבים אותם, כיף לראות אותם בהופעה אחת לחודש, והפעם הוא לא מופיע בתמונע או בלבונטין אלא דווקא ב"בנקס", לופט אמורפי על צלע לינקולן. לב יופיע עם שלושה נגנים, אך רגעי הקסם האמיתיים יקרו כשהוא יעלה להדרן, רק הוא והאקוסטית, ישיר וישיר אליכם מבט. * 22:00, בנקס, תל אביב (צילום: יחצ)

ב'

פסטיבל ג'ון זורן, כנראה האירוע ששמענו עליו הכי הרבה שנה, התחיל בשבת ויגמר ממש אוטוטו, אז אנחנו שמחים לבשר שלא תצטרכו לשמוע עליו יותר. אבל אם הוא כבר כאן, בואו נספר רק שהיום בערב תוכלו לחוות את זורן במיטבו עם הפרויקט שלו "מסדה", שיופיע בגרסתו האקוסטית. ממש אחריו יעלה מונצ'יילד, הרכב הרוק של מייק פאטון. כזאת הפקה, לא תלכו? *20:00, היכל התרבות, תל אביב.

ג'

עמנואל הלפרין, גיבור התרבות של המערכת, מקיים אירוע מיוחד שעוסק בחיי התרבות בפריז בכלל, ובקולנוע הצרפתי בפרט, בתקופת הכיבוש הגרמני בצרפת. הסיבה הרשמית היא שתי תערוכות שמציגות במוזיאון ישראל ועוקבות אחר גורלן העגום של יצירות שהנאצים התעללו בהן בזמן מלחמת העולם השנייה. חברים, זה רק נשמע מדכא – בעצם תוכלו לשמוע את הלפרין אומר ז'אן פול סארטר וסימון דה בובאר עם המבטא האורגינלי והכל. כיף! * מ-19:00, מוזיאון ישראל, ירושלים (צילום: אביב חופי)

ד'

כן, גם אנחנו אף פעם לא הולכים לתיאטרון, אבל לפעמים אין ברירה אלא לשחק אותה צרכן תרבות אמיתית וגבוהה, ככה, נו, בשביל ההרגשה הטובה. אז אם אתם כבר חשים את עצמכם שוחרי תיאטרון, רוצו להצגה "היטלר, הרובוט והסכין", שזכתה בפרס ההצגה הטובה ביותר ופרס השחקנית המבטיחה בפסטיבל עכו, שזה הופך אותה בערך ל"ארץ קשוחה" של המדיום. יש שם סיפורים על התבגרות ועולם אפל, ואפילו הקהל מפרגן, לא רק המבקרים! *21:00, סוזן דלל, תל אביב. (צילום: יחצ)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ה'

איך יודעים שבא אביב? לא צריך להסתכל סביב. מספיק שנספר לכם שנפתח דוק-אביב. "דוק- אביב", פסטיבל הסרטים התיעודיים הרחב והנחשב בארץ, מתמקם גם השנה על קו התפר שבין המלקוש לחמסין ומציע שלל סרטים דוקומנטרים. כבר ביום פתיחתו, יום חמישי, ישנן כמה הקרנות ששווה לפקוד, ביניהם "פעלים למתחילים" של פליבר, "החיפושית" - סרט ישראלי המספר את מסעה האחרון של מכונית החיפושית, ו"ג'וי דיוויזן", סיפורה העצוב של הלהקה ממנצ'סטר. *מהיום, בסנימטק תל אביב (צילום: יחצ)

ו'

מסיבות טכנו הן תמיד סיבה טובה למסיבה, והשבוע אנחנו שולחים אתכם לברזילי, שחוגגים תחת השם הפסבדו-פמיניסטי בהפוך על הפוך "The Girls Want Techno". הטריגר להגיע היא מוניקה קרוז, די ג'יי לוהטת בגרמניה, מקימת הלייבל טרמינל M והמחממת הרשמית של קארל קוקס באיביזה. תגבה אותה המקומית אנה מפקוטק, שאותה אתם כבר אמורים להכיר. *מחצות, מועדון ברזילי, תל אביב.

ש'

אחרי שהצלחנו להגיע למצב שבו לחצי מבתי הקפה והברים בעיר אפשר להגיע בנעלי בית, בבית היוצר של פסטיבל פולקלה מבינים ללבנו ולוקחים את הכיף שבנוחות צעד אחד קדימה – הופעות בטרנינג. היום תוכלו להתרווח בפיג'מה, ללגום בירה זולה ולהתענג על המוזיקה של קטמין, צ'יינה מונדוגס, וינדי ודסטיני ודניס קומן. זה יקרה בסלון הסטודיו של הצלם דור גרבש, מה שמבטיח אווירה אינטימית עד אינטימית מדי. תפרגנו ליוזמה, מה יש, זה רק 20 שקלים. *17:00, רחוב המנור 16, תל אביב (צילום: יחצ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully