וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות וסופרי הקלפים

שני פישר

31.3.2008 / 12:58

סרט על הימורים בלאס וגאס, בכיכובו של קווין ספייסי, נכנס למקום הראשון בראש טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון בארצות הברית

בראש טבלת שוברי הקופות, עם הכנסות של 23.7 מיליון דולרים, שבשער של היום זה יוצא קצת יותר מ-23.7 מיליון שקלים, נמצא סרט חדש – "21", בכיכובם של ג'ים סטארגס ("מעבר ליקום", "נערת בולין האחרת") וקווין ספייסי. הסרט מספר על שישה סטודנטים שמתאמנים להיות מומחים במשחקי קלפים ואחר כך הולכים ליישם את מה שלמדו בבתי קזינו בלאס וגאס.

במקום השני השבוע נמצא הפיל שהיה במקום הראשון בשבועיים הקודמים - הורטון! כן, "הורטון שומע מישהו", סרט האנימציה המבוסס על ספר ד"ר סוס ובו פיל שמדובב על ידי ג'ים קארי, הרוויח בסוף השבוע עוד 17.42 מיליון דולרים, שזה באמת בוטנים מול ה-117.27 מיליון שהוא הצליח לגרוף בשלושה שבועות בלבד.

למקום השלישי, עם הכנסות של 9.5 מיליון ירוקים, נכנס סרט חדש "Superhero Movie” - שרק לפי שמו אפשר להבין שמדובר בפארודיה על סרטי גיבורי על. אמנם חלפו ימי "טיסה נעימה" ו"מת לצעוק", כלומר ימים בהם פארודיות היו מתעלות בקופות על מושאי הצחוק שלהן, אך יוצר "מת לצעוק" קרייג מזין כתב וביים את הקומדיה החדשה, בה משחקים קשיש הפארודיות לסלי נילסון ומלכת הטעם הרע פמלה אנדרסון. כמובן שהעלילה במקרה זה אינה רציפה או בעלת נרטיב בולט, אלא בעיקר עושה צחוק נמוך וגרוטסקי מיו ג'קמן מחבריו.

למקום הרביעי בטבלת שוברי הקופות הגיע הסרט "Meet the Browns", קומדיה שהרוויחה בקופות 7.76 מיליון בסוף השבוע ו-32.82 מיליון בסך הכל בשבועיים מאז שעלתה למסכים. עקב מותו של אביה, נוסעת אם חד הורית עם ילדיה להלווייתו בג'ורג'יה, ושם פוגשת את משפחת בראון העולצת. ראו הוזהרתם: צפוי סוף מתקתק עם מוסר השכל.

סוגר את החמישיה הריווחית של סוף השבוע הזה הסרט "Drillbit Taylor", בכיכובו של אוון ווילסון. אמנם בשבוע שעבר הבעתי את חששי שאולי ווילסון כבר לא יוכל לחזור למשבצת המצחיקול נטול הדאגות עקב הרצינות התהומית בה ניסה להתאבד, אבל המספרים מספרים אחרת. הסרט, בו משחק ווילסון לוזר מזדקן שהושכר על ידי שלושה ילדים כדי לשמש כשומר הראש שלהם, הרוויח בקופות 5.8 בסוף השבוע האחרון, ו-20.57 מיליון בסה"כ במהלך השבועיים מאז שעלה לאקרנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully